site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays w Krakowie i Warszawie - Employer Branding
1.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays w Krakowie i Warszawie – Employer Branding

eb_mail

Jak sprawić, by pracownicy chcieli pracować w danej firmie? Z pomocą przychodzą działania Employer Brandingowe! Tego właśnie tematu będzie dotyczyć marcowa edycja CRASH Mondays w Krakowie i Warszawie.

O tym jak budować pozytywny wizerunek pracodawcy w Krakowie opowiedzą 4 marca w godz. 19:00-21:00 w Miquido na Zabłociu 43 czterej prelegenci:
– Anka Armatys,
– Magdalena Mika,
– Iwona Szramik,
– Anna Macnar.

W Warszawie natomiast  ten temat podejmą 11 marca w godz. 19:00-21:00 w Centrum Zarządzania Światem przy ul. Okrzei 26:
– Anna Mikulska,
– Jolanta Piela,
– Łukasz Kołodziejczyk,
– Magdalena Brzus.

Bilety:
Wydarzenie jest bezpłatne, ale ilość miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację.
Kraków – bilety dostępne tutaj.
Warszawa – bilety dostępne tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniach na Facebooku: Kraków, Warszawa.

 

Crash Mondays to odbywający się w Krakowie i w Warszawie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.

Crash Mondays Employer Branding meet up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCNN w ramach akcji #MyFreedomDay 2019 odwiedzi szkołę w Polsce!
Omnichannel – integracja działań online i offline

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow