Creator Studio był dotychczas świetnym pomocnikiem przy zarządzaniu profilem firmowym na Facebooku. Teraz został do niego dodany Instagram, dzięki czemu powstaje możliwość planowania publikacji postów i analizy statystyk również w jego przypadku.
Creator Studio na Facebooku służy do administracji konta firmowego, pomaga w planowaniu postów czy sprawdzaniu statystyk. Od niedawna twórcy umożliwili przyłączenie do niego również profilu na Instagramie, dzięki czemu powstała opcja zarządzania wszystkimi publikacjami aktualności, jak i filmami w IGTV.

Jak działa narzędzie?
Po wejściu do kreatora ukazuje się komunikat zachęcający do przyłączenia jednego lub więcej kont. Konfiguracja jest bardzo krótka, ponieważ dodanie profilu to jedyna rzecz, którą należy wykonać, aby aktywować narzędzie.

Żeby zaplanować post, musimy wybrać zawartość ze swojego komputera, bądź ze strony na Facebooku, dodać opis, hasztagi i opcjonalnie lokalizację, a następnie wybrać przyszłą datę i godzinę publikacji.
Jak wygląda taki proces dokładnie, pokazuje na swoim Twitterze ekspert social mediów – Matt Navarra.

Oprócz zarządzania publikacjami narzędzie umożliwia podgląd analizy danych czy moderowanie wiadomości.

Taka zmiana na pewno ucieszy osoby zarządzające dużą ilością kont. Powstaje w ten sposób nieoceniona możliwość kontrolowania i udostępniania treści na większej liczbie kanałów, takich jak Instagram i Facebook, za pomocą wyłącznie jednej aplikacji.
Autor tekstu: Anna Sroka
Komentarze: brak