site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Creator Studio – jeszcze łatwiejsze zarządzanie kontem na Instagramie
14.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Creator Studio – jeszcze łatwiejsze zarządzanie kontem na Instagramie

le-buzz-aM9sj98dI2A-unsplash

Creator Studio był dotychczas świetnym pomocnikiem przy zarządzaniu profilem firmowym na Facebooku. Teraz został do niego dodany Instagram, dzięki czemu powstaje możliwość planowania publikacji postów i analizy statystyk również w jego przypadku.

Creator Studio na Facebooku służy do administracji konta firmowego, pomaga w planowaniu postów czy sprawdzaniu statystyk. Od niedawna twórcy umożliwili przyłączenie do niego również profilu na Instagramie, dzięki czemu powstała opcja zarządzania wszystkimi publikacjami aktualności, jak i filmami w IGTV.

źródło: business.facebook.com/creatorstudio/
Jak działa narzędzie?

Po wejściu do kreatora ukazuje się komunikat zachęcający do przyłączenia jednego lub więcej kont. Konfiguracja jest bardzo krótka, ponieważ dodanie profilu to jedyna rzecz, którą należy wykonać, aby aktywować narzędzie.

źródło: business.facebook.com/creatorstudio/

Żeby zaplanować post, musimy wybrać zawartość ze swojego komputera, bądź ze strony na Facebooku, dodać opis, hasztagi i opcjonalnie lokalizację, a następnie wybrać przyszłą datę i godzinę publikacji.

Jak wygląda taki proces dokładnie, pokazuje na swoim Twitterze ekspert social mediów – Matt Navarra.

https://twitter.com/MattNavarra/status/1157209327838666752
źródło: twitter.com/MattNavarra

Oprócz zarządzania publikacjami narzędzie umożliwia podgląd analizy danych czy moderowanie wiadomości.

źródło: business.facebook.com/creatorstudio/

Taka zmiana na pewno ucieszy osoby zarządzające dużą ilością kont. Powstaje w ten sposób nieoceniona możliwość kontrolowania i udostępniania treści na większej liczbie kanałów, takich jak Instagram i Facebook, za pomocą wyłącznie jednej aplikacji.

Autor tekstu: Anna Sroka

Creator Studio Instagram narzędzia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak mała pszczoła influencerka walczy z epidemią wymierania owadów? Nowa kampania edukacyjna francuskich ekologów
Cube Group wypromuje Talentuno w digitalu

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow