site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > CSR w MŚP – wyzwania , dylematy, trendy. Konferencja 24 października we Wrocławiu
18.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

CSR w MŚP – wyzwania , dylematy, trendy. Konferencja 24 października we Wrocławiu

efl-grafika

EFL zaprasza na konferencję. Spotkanie organizowane przez Europejski Fundusz Leasingowy to okazja do zapoznania się z wynikami raportu „CSR w MŚP. Pod lupą” i wysłuchania wystąpienia gościa specjalnego Szymona Hołowni na temat CSR.

Wydarzenie organizowane 24 października we Wrocławiu przez Europejski Fundusz Leasingowy to okazja do zapoznania się z wynikami raportu „CSR w MŚP. Pod lupą” i wysłuchania wystąpienia gościa specjalnego Szymona Hołowni, znanego dziennikarza, publicysty, pisarza i dwukrotnego laureata nagrody Grand Press na temat CSR.

Podczas spotkania zaplanowane zostały:

  • prezentacja wyników raportu „CSR w MŚP. Pod lupą”,
  • wizyta praktyków CSR, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach i realizowanych projektach,
  • obalenie mit, że na CSR stać tylko duże korporacje,
  • pokazanie, jak MŚP mogą czerpać wiedzę od doświadczonych graczy,
  • wykład gościa specjalnego Szymona Hołowni: Czy ludzi można ratować nie wychodząc z pracy? Najnowsze narzędzia pozwalające produkować dobro przy okazji codziennych działań, z maksimum przyjemności i jak małym kosztem. Globalne oblicze CSR,
  • inauguracja projektu „Młody przedsiębiorca”

Zapisy na konferencję dostępna jest tutaj.

Czas: 24 października 2019, 11:00-17:00
Miejsce: Hotel Monopol (Sala Klubowa), ul. H. Modrzejewskiej 2, Wrocław     

CSR konferencja MŚP

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram nieustannie wprowadza aktualizacje, ale czy wszystkie się przyjmą?
Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania odnośnie nowego badania mediów

Podobne wpisy:

  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
  • clark-tibbs-oqStl2L5oxI-unsplash
    Nie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow