Agencja digital marketingowa Cube Group jest partnerem w rozwoju unikalnej na polskim rynku platformy crowdsourcingowej Talentuno, stworzonej do wspierania talentów w poszukiwaniu pracy, a firm – w pozyskiwaniu kandydatów. Cube Group odpowiada za strategię działań online i wprowadzenie nowej marki na polski rynek.
Umowa z Cube Group obejmuje rozbudowaną strategię digital oraz kompleksowe działania online w oparciu o technologię i zaawansowaną analitykę, a wśród nich m.in. programmatic, SEM, SEO, paid social, mailing i afiliację. Realizacja strategii launchowej będzie odbywała się etapami, pierwsze działania wystartowały na początku sierpnia.
– Platforma Talentuno jest rewolucyjnym i unikalnym narzędziem w branży rekrutacyjnej. Każdy może polecać swoich znajomych na otwarte stanowiska pracy i na tym zarabiać, a napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie kandydatów. Do promowania platformy potrzebowaliśmy agencji z partnerskim podejściem do rozwoju biznesu i mocnym nastawieniem na efekty. Oczekiwaliśmy zaawansowanego wsparcia technologicznego i analitycznego oraz stałej optymalizacji działań. Cube Group spełnia te oczekiwania – mówi Marek Strojkowski, Country Manager w Talentuno.
Pomysł na Talentuno – wielopłaszczyznową platformę dedykowaną branży rekrutacji – narodził się w 2016 roku na Węgrzech. Polski rynek jest drugim rynkiem w Europie, na którym narzędzie jest rozwijane.
Komentarze: brak