site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Cube Group wypromuje Talentuno w digitalu
16.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Cube Group wypromuje Talentuno w digitalu

medialnaperpektywa_800x533

Agencja digital marketingowa Cube Group jest partnerem w rozwoju unikalnej na polskim rynku platformy crowdsourcingowej Talentuno, stworzonej do wspierania talentów w poszukiwaniu pracy, a firm – w pozyskiwaniu kandydatów. Cube Group odpowiada za strategię działań online i wprowadzenie nowej marki na polski rynek.

Umowa z Cube Group obejmuje rozbudowaną strategię digital oraz kompleksowe działania online w oparciu o technologię i zaawansowaną analitykę, a wśród nich m.in. programmatic, SEM, SEO, paid social, mailing i afiliację. Realizacja strategii launchowej będzie odbywała się etapami, pierwsze działania wystartowały na początku sierpnia.

– Platforma Talentuno jest rewolucyjnym i unikalnym narzędziem w branży rekrutacyjnej. Każdy może polecać swoich znajomych na otwarte stanowiska pracy i na tym zarabiać, a napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie kandydatów. Do promowania platformy potrzebowaliśmy agencji z partnerskim podejściem do rozwoju biznesu i mocnym nastawieniem na efekty. Oczekiwaliśmy zaawansowanego wsparcia technologicznego i analitycznego oraz stałej optymalizacji działań. Cube Group spełnia te oczekiwania – mówi Marek Strojkowski, Country Manager w Talentuno.  

Pomysł na Talentuno – wielopłaszczyznową platformę dedykowaną branży rekrutacji – narodził się w 2016 roku na Węgrzech. Polski rynek jest drugim rynkiem w Europie, na którym narzędzie jest rozwijane. 

HR platforma współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCreator Studio – jeszcze łatwiejsze zarządzanie kontem na Instagramie
Akcja „Czyste Karkonosze” zachęca do posprzątania parku narodowego

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • fot. Piętka Mieszko/AKPA
    Pantene i Karol Paciorek: współpraca przy kampanii Siłą Włosów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow