site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Cube Group z działaniami digital dla Vectry
31.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Cube Group z działaniami digital dla Vectry

medialnaperspektywa--800x533

Agencja digital marketingowa Cube Group po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z Vectrą, wiodącym operatorem telekomunikacyjnym. Odpowiada ona za działania promujące markę w Internecie.

Zadaniem agencji jest maksymalizacja efektywności działań reklamowych marki i zwiększenie sprzedaży pozyskanych z kanału digital. 

W ramach współpracy Cube Group odpowiada za budowę, realizację i optymalizację strategii digital, planowanie i zakup mediów, bieżącą analizę i optymalizację z wykorzystaniem zaawansowanych technologii, rekomendowanie narzędzi i mediów z zakresu wsparcia online.

– O powierzeniu agencji Cube Group promocji naszej marki w internecie zdecydowała oparta o innowacyjne narzędzia strategia podejścia do działań w kanale digital. Nie bez znaczenia było także skupienie się na działaniach efektywnościowych oraz wsparciu sprzedaży – komentuje Iwona Oleszczuk, Kierownik Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej w Grupie Vectra.

Współpraca ma charakter długoterminowy. Działania ruszyły w lipcu i będą sukcesywnie rozwijane.

Grupa Vectra to drugi w Polsce, pod względem liczby abonentów, telekomunikacyjny operator kablowy. Z powodzeniem łączy świat stacjonarny i mobilny. Jako jeden z nielicznych operatorów na rynku posiada pełną ofertę domowo mobilną – telewizję, Internet, telefonię – zarówno w domu, jak i poza nim.

agencja działania promocyjne Vectra współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTwitter będzie transmitował Igrzyska Olimpijskie
Prostsza nawigacja i większa ilość funkcji. Twitter wprowadza redesign na platformie

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • jason-goodman-vbxyFxlgpjM-unsplash
    Startujesz z agencją digital marketingową w 2023 r.? Przeczytaj e-booka WhitePress

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow