Agencja digital marketingowa Cube Group po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z Vectrą, wiodącym operatorem telekomunikacyjnym. Odpowiada ona za działania promujące markę w Internecie.
Zadaniem agencji jest maksymalizacja efektywności działań reklamowych marki i zwiększenie sprzedaży pozyskanych z kanału digital.
W ramach współpracy Cube Group odpowiada za budowę, realizację i optymalizację strategii digital, planowanie i zakup mediów, bieżącą analizę i optymalizację z wykorzystaniem zaawansowanych technologii, rekomendowanie narzędzi i mediów z zakresu wsparcia online.
– O powierzeniu agencji Cube Group promocji naszej marki w internecie zdecydowała oparta o innowacyjne narzędzia strategia podejścia do działań w kanale digital. Nie bez znaczenia było także skupienie się na działaniach efektywnościowych oraz wsparciu sprzedaży – komentuje Iwona Oleszczuk, Kierownik Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej w Grupie Vectra.
Współpraca ma charakter długoterminowy. Działania ruszyły w lipcu i będą sukcesywnie rozwijane.
Grupa Vectra to drugi w Polsce, pod względem liczby abonentów, telekomunikacyjny operator kablowy. Z powodzeniem łączy świat stacjonarny i mobilny. Jako jeden z nielicznych operatorów na rynku posiada pełną ofertę domowo mobilną – telewizję, Internet, telefonię – zarówno w domu, jak i poza nim.
Komentarze: brak