Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów jest SuperCUK – bohaterka z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecie i radiu przedstawiająca, nową postać.
– SuperCUK doskonale koresponduje zarówno z aspiracjami naszej marki, jak i z tym, kim chcemy być w oczach naszych klientów. Od lat realizujemy wśród polskich konsumentów naszą misję edukacyjną związaną ze światem ubezpieczeń. Chcemy, by Polacy odnajdowali tę wiedzę, również za sprawą SuperCUK. Nowa brand hero o ubezpieczeniach wie wszystko, zarówno w teorii, jak i praktyce, a posiadaną wiedzą chętnie podzieli się z klientami. Pomoże nie tylko zrozumieć podstawowe terminy związane z branżą ubezpieczeń czy znaleźć odpowiednią dokumentację, ale też porównać oferty
i wybrać spośród nich tą najbardziej pasującą do ich oczekiwań. SuperCUK otworzy nas również na nowe grupy konsumentów – młodszych, dynamicznych mieszkańców dużych aglomeracji, dla których ważne są nowinki technologiczne oraz spersonalizowana komunikacja między marką
a klientem. By dotrzeć do tej grupy w CUK Ubezpieczenia intensywnie stawiamy na omnichannel marketing i nowe platformy komunikacji z klientami. Chcemy być coraz bliżej nich i jednocześnie zmieniać oblicze branży ubezpieczeniowej dzięki nowinkom technologicznym – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska Dyrektor Marketingu w CUK Ubezpieczenia.
SuperCUK to nie tylko postać charyzmatyczna i bystra, ale także piękna i silna, posiadająca supermoce. Jest w stanie z nadludzką prędkością porównać aż 170 ofert ubezpieczeniowych spośród ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, w tym m.in.: Compensa, Generali, Link4, TUZ Ubezpieczenia. Jej kompetencje selekcyjne i wiedza merytoryczna pozwalają wybrać dla każdego klienta rozwiązanie, które najlepiej odpowiada jego potrzebom. Tę umiejętność uosabia moc porównywania cen i zakresów ubezpieczeń. SuperCUK jest wszechwiedząca w temacie ubezpieczeń. Zna mnóstwo ofert i wie na co zwracać uwagę. Ta supermoc wiąże się z funkcjonalnością aplikacji CUK Ubezpieczenia i infolinii. Dodatkowo, SuperCUK pamięta wszystko co niezbędne.
Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza wiele zmian w obszarze marketingu i celów, jakie chce osiągnąć w najbliższych latach. Jedną z głównych zmian jest zastosowanie technik omnichannel, w ramach których CUK Ubezpieczenia będzie budował platformę komunikacji z nową grupą młodszych klientów. Przykładem innowacji i wdrożeń nowoczesnych rozwiązań jest współpraca firmy z Google Polska, dzięki czemu możemy w szybki i przyjemny sposób uzyskać informacje od Asystenta Google na tematy związane z ubezpieczeniem samochodu. Na przełomie roku CUK Ubezpieczenia uruchomił także bardzo atrakcyjną i multifunkcjonalną aplikację mobilną. Dzięki niej mamy do dyspozycji nowoczesny wariant oprogramowania do zarządzania polisami i portfelem ubezpieczeń dla klientów.
Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe
Komentarze: brak