site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci realizacją projekt H&M Music
29.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci realizacją projekt H&M Music

materiał graficzny

W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard oraz BRAVE po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M w czerwcu tego roku.

H&M w ostatnich latach, w okresie festiwalowym, stawia na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów. W 2017 r. marka rozpaliła serca warszawiaków zapraszając ich na “muzyczny odjazd”, czyli “H&M Dworzec”, a w 2018 r. jeszcze bardziej podgrzała atmosferę zapewniając trzy weekendy niezapomnianej zabawy na  warszawskim Marymoncie podczas “H&M Loves Music”. Nie inaczej będzie w tym roku, kiedy w czerwcowe weekendy w Warszawie H&M zaprosi na najlepsze wydarzenie muzyczne sezonu.

Za realizację działań związanych z organizacją i komunikacją wydarzeń, tak jak w ostatnich latach, odpowiadać będą agencje Cut The Mustard i BRAVE, które i tym razem wspólnie stanęły do przetargu.

– Strategia H&M to zawsze nowatorskie idee oraz rozwiązania. Dlatego pracując nad odpowiedzią na brief brandu, wiedzieliśmy, że będzie to trudne wyzwanie. Dodatkowo zadania nie ułatwiała organizacja poprzednich wydarzeń, gdyż często wiedza zdobyta wcześniej potrafi zamknąć na nowe, wychodzące poza standardy koncepty – mówi Karolina Witecka, CEO & Managing Partner w Cut The Mustard.

– Po raz trzeci kreatywność, synergia kompetencji i doświadczenia dwóch agencji okazały się kluczem do zwycięstwa w bardzo trudnym, wielomiesięcznym procesie. Wspólne działanie sprawiło, że udało nam się w 100% odpowiedzieć na potrzeby marki – dodaje Tomasz Dworak, Managing Director BRAVE.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji oraz jej realizację. Do zadań agencji eventowej BRAVE należy przygotowanie propozycji lokalizacji, spójnej koncepcji scenograficzno-wizualnej oraz produkcyjnej. Ponadto odpowiada za kompleksową realizację cyklu eventów.

 

BRAVE do tej pory miało pieczę nad realizację m.in. takich wydarzeń i projektów, jak In The House by Desperados, Netflix Pawilion Altered Carbon, 24h Doritos Chalange czy Premiera Samsung Galaxy S10, a do klientów agencji należą m.in. Grupa Żywiec, Samsung, Philip Morris Polska, Estee Lauder czy Warta.

Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się min. Kompania Piwowarska, Grupa Sanofi,  Aegon, Polpharma czy Dawtona. Agencja ma na swoim koncie także szereg realizacji eventowo-muzycznych, m.in. dla marki Reebok.

agencja event festiwal H&M wydarzenie muzyczne

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBiuro Podróży Reklamy z firmą Schneider startują z nową kampanią
Rozszerzona rzeczywistość i niesztampowi artyści, czyli nowy sposób promocji Adidasa

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • jason-goodman-vbxyFxlgpjM-unsplash
    Startujesz z agencją digital marketingową w 2023 r.? Przeczytaj e-booka WhitePress

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow