Agencja w wyniku wygranego przetargu od początku tego roku odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych.
Przetarg na obsługę Lavazzy został rozpisany i rozstrzygnięty pod koniec 2019 roku. Cut The Mustard od stycznia bieżącego roku odpowiedzialna jest za komunikację włoskiej marki na Facebooku i Instagramie oraz kompleksowe moderowanie tych kanałów. Dodatkowo agencja udzieli firmie wsparcia kreatywnego przy działaniach digital i w ramach strategii współpracy z influencerami.
Cut The Mustard jest agencją digitalową, obecną na rynku od ponad 3 lat. Do grona jej stałych klientów należą m.in. H&M, Lech, Polpharma czy Grupa Sanofi. W 2019 r. Cut The Mustard nawiązała również współpracę z takimi markami jak Sokołów, Aelia Duty Free, Morizon, Go Sport oraz Żywiec Zdrój. Reel promujący agencję można zobaczyć tutaj.
Komentarze: brak