site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social mediach
28.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social mediach

CTM-LAVAZZA

Agencja w wyniku wygranego przetargu od początku tego roku odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych.

Przetarg na obsługę Lavazzy został rozpisany i rozstrzygnięty pod koniec 2019 roku. Cut The Mustard od stycznia bieżącego roku odpowiedzialna jest za komunikację włoskiej marki na Facebooku i Instagramie oraz kompleksowe moderowanie tych kanałów. Dodatkowo agencja udzieli firmie wsparcia kreatywnego przy działaniach digital i w ramach strategii współpracy z influencerami.

Cut The Mustard jest agencją digitalową, obecną na rynku od ponad 3 lat. Do grona jej stałych klientów należą m.in. H&M, Lech, Polpharma czy Grupa Sanofi. W 2019 r. Cut The Mustard nawiązała również współpracę z takimi markami jak Sokołów, Aelia Duty Free, Morizon, Go Sport oraz Żywiec Zdrój. Reel promujący agencję można zobaczyć tutaj.

agencja Lavazza współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNajstarsze narzędzie marketingowe świata – opinie – ma się świetnie! Laureat rankingu wyjaśnia dlaczego
Social media skuteczne w budowaniu reputacji. Rośnie rola aktywnej komunikacji CEO

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • jason-goodman-vbxyFxlgpjM-unsplash
    Startujesz z agencją digital marketingową w 2023 r.? Przeczytaj e-booka WhitePress

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow