Do grona klientów agencji Cut The Mustard dołączył serwis Morizon.pl. W ramach współpracy zostanie przygotowana m.in. nowa wersja platformy internetowej.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Morizon.pl to serwis prezentujący mieszkania, domy, działki oraz obiekty komercyjne z Polski i zagranicy. Co miesiąc odwiedza go ponad milion osób poszukujących idealnej dla nich nieruchomości. Serwis prezentuje zarówno ogłoszenia osób prywatnych, jak i biur nieruchomości, pośredników i deweloperów. Oferta Morizon.pl dostępna jest również za pośrednictwem aplikacji na iOS i Androida. Właścicielem serwisu jest MZN Property S.A., największy w Polsce niezależny wydawca specjalistycznych serwisów nieruchomościowych.
Współpraca jest wynikiem postępowania ofertowego, które Morizon.pl rozstrzygnął pod koniec lipca br.
Komentarze: brak