site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Cut The Mustard z kampanią infuencerską dla marki Lavazza
21.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Cut The Mustard z kampanią infuencerską dla marki Lavazza

CTM-LAVAZZA

Agencja Cut The Mustard prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą Lavazza Qualità Oro. Działania oparte są na współpracę z influencerami i mikroinfluencerami.

W kampanii wzięło udział 18 influencerów, m.in. Kasia Gandor, Wujaszek Lifestyle czy Krzysztof Gonciarz. W dobie „narodowej kwarantanny”, kiedy nie możemy korzystać z ulubionych kawiarni i delektować się profesjonalnie przygotowaną kawą influencerzy przekonywali, że nadal możemy tak samo cieszyć się pierwszym łykiem kawy przygotowanej samodzielnie.

https://www.instagram.com/p/B_AK45aJHe5/
https://www.instagram.com/p/B_emb7zpAQR/
View this post on Instagram

Mówi się kawusia!! Pierwszy łyk kawy to ważny moment. Fajnie jest tuż przed i zaraz po. W czasie izolacji większość moich ulubionych kawiarni w Tokio nie działa, więc kawę robię głównie sam. Ostatnio odstawiłem aeropressa i używam przede wszystkim dripa. Mam konkurs dla fanów dobrej kawki, do wygrania jest fajny zestaw kawowy w postaci kawa + kawiarka + kubek! Chodzi o to, by pokazac swoj #pierwszyłyk kawy. Wszelkie szczegóły znajdziecie na profilu @Lavazza_pl #ZostańwDomu #współpraca

A post shared by Krzysztof Gonciarz (@kgonciarz) on May 7, 2020 at 6:42am PDT

Internetowi celebryci przygotowali materiały opowiadające o ich rytuałach przygotowywania kawy i odczuciach towarzyszących pierwszej filiżance. Filmy można znaleźć na Instagramie i Facebooku korzystając z hashtaga #PierwszyŁyk.

Aktywacji towarzyszy konkurs skierowany do użytkowników Facebooka i Instagrama. Zadaniem uczestników jest pokazania na swoich kanałach własnej interpretacji pierwszego łyku kawy. Najlepsze wideo lub zdjęcie przedstawiające przyjemność czerpaną z pierwszych chwil z ulubioną kawą zostanie nagrodzona kawowymi gadżetami od Lavazzy

View this post on Instagram

#KONKURS Westchnienie ulgi, odgłos radości, a może zabawne siorbnięcie? Pierwszy łyk kawy to nie tylko wspaniały smak – ale też dźwięk! Pokaż w poście na swoim profilu, w formie wideo lub zdjęcia, swój pierwszy łyk kawy – w opisie napisz nam, jak wygląda Twoja domowa rutyna kawowa oraz jakie emocje wiążą się z pierwszym łykiem kawy przygotowanej w domu. 10 najciekawszych i najbardziej kreatywnych zgłoszeń nagrodzimy zestawami – kawiarką Carmecita, kawą Lavazza Qualita Oro i kubkiem! Pamiętaj, żeby polubić nasz profil ☺️ W poście koniecznie oznacz profil @Lavazza_pl oraz dodaj #pierwszyłyk. Zgłoszenia możecie zamieszczać do 13.05. Link do regulaminu znajdziecie w BIO. #Lavazza #LavazzaPolska #kawa #ZostańwDomu

A post shared by Lavazza Polska (@lavazza_pl) on Apr 15, 2020 at 3:51am PDT

Cut The Mustard od stycznia br. odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w kanałach social media. Agencja wpiera również markę Lavazza w zakresie kreacji w kanałach digital i strategii współpracy z influencerami.

akcja promocyjna influencerzy Lavazza

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa globalna platforma łącząca marki i media
Rekordy pobrań dzięki modułowi oznaczania wideo randki

Podobne wpisy:

  • surface--ZFvSWK4L28-unsplash
    Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie
  • malte-helmhold-9E6ziBJjEX4-unsplash
    Firmy chętnie inwestują w influencer marketing. Jakie prognozy dla branży?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow