Agencja Cut The Mustard prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą Lavazza Qualità Oro. Działania oparte są na współpracę z influencerami i mikroinfluencerami.
W kampanii wzięło udział 18 influencerów, m.in. Kasia Gandor, Wujaszek Lifestyle czy Krzysztof Gonciarz. W dobie „narodowej kwarantanny”, kiedy nie możemy korzystać z ulubionych kawiarni i delektować się profesjonalnie przygotowaną kawą influencerzy przekonywali, że nadal możemy tak samo cieszyć się pierwszym łykiem kawy przygotowanej samodzielnie.
Internetowi celebryci przygotowali materiały opowiadające o ich rytuałach przygotowywania kawy i odczuciach towarzyszących pierwszej filiżance. Filmy można znaleźć na Instagramie i Facebooku korzystając z hashtaga #PierwszyŁyk.
Aktywacji towarzyszy konkurs skierowany do użytkowników Facebooka i Instagrama. Zadaniem uczestników jest pokazania na swoich kanałach własnej interpretacji pierwszego łyku kawy. Najlepsze wideo lub zdjęcie przedstawiające przyjemność czerpaną z pierwszych chwil z ulubioną kawą zostanie nagrodzona kawowymi gadżetami od Lavazzy
Cut The Mustard od stycznia br. odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w kanałach social media. Agencja wpiera również markę Lavazza w zakresie kreacji w kanałach digital i strategii współpracy z influencerami.
Komentarze: brak