site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Cyfrowe oblicze PR
20.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Cyfrowe oblicze PR

nordwood-themes-359015-unsplash

Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik użytkowników mediów społecznościowych wyniósł w ubiegłym roku 3,2 mld. Co ciekawe, liczba ta rośnie z roku na rok o ok. 13%. Oznacza to, że z dobrodziejstw social mediów zacznie niebawem korzystać dodatkowe 400 mln osób. Czy PR w oderwaniu od internetu jeszcze w ogóle istnieje? Będą się nad tym zastanawiać goście i prelegenci zaproszeni na tegoroczny Kongres Public Relations, który odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Rzeszowie.

Błyskawiczny rozwój mediów społecznościowych sprawił, że stały się one powszechnie wykorzystywanym narzędziem komunikacji wizerunkowej. Według badań przeprowadzonych przez Global Communications Report 83% specjalistów PR widzi zasadność zdobywania nowej wiedzy dotyczącej szeroko pojętych social mediów. Taki sam współczynnik ankietowanych uważa, że social media w ciągu kolejnych pięciu lat staną się nieodłącznym elementem prowadzenia wieloaspektowych działań wizerunkowych.

– Starannie zaplanowane działania w sieci odgrywają niezaprzeczalną rolę w budowaniu wizerunku firmy – mówi Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego. – Myślę tutaj zwłaszcza o roli mediów społecznościowych, od których w dzisiejszych czasach nie da się już uciec, ponieważ wpisały się na stałe w kanon działań PR-owych. Jeśli firma czy marka chce być rozpoznawalna oraz mieć znaczenie, musi prowadzić aktywne działania w sieci – dodaje.

E-PR, który był początkowo traktowany jako przedłużenie kontaktów z mediami, szybko zmienił się w samodzielną dyscyplinę. Facebook, Instagram czy Twitter narzuciły specjalistom nowe zasady budowania wizerunku firmy czy marki. Badania, których część była realizowana w trakcie ubiegłorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów PR pokazały, że dla ponad połowy (51,4%) biorących w nich udział specjalistów zadania związane z e-PRem stanowią część codziennych obowiązków zawodowych.

– Tegoroczna edycja kongresu skupia się na wybranych obszarach digital PR – budowania wizerunku za pomocą mediów społecznościowych, influencerów oraz postępowaniu w przypadku, kiedy wizerunek marki wskutek tych działań jest zagrożony kryzysem wizerunkowym – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, EXACTO sp. z o.o., organizator Kongresu.

Przeniesienie działań marketingowych na sferę internetową nieodwracalnie zmieniło oblicze nowoczesnej komunikacji. O tym, w jaki sposób prowadzić skuteczne działania w przestrzeni cyfrowej opowiedzą prelegenci nadchodzącej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

Zgłoszenia na kongres przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na stronie. Dostępny jest tam również szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełna lista prelegentów.

cyfrowy PR Kongres PR Public Relations social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Pomagamy jak umiemy” – klienci Rossmanna sami zdecydują komu pomogą!
Pomiędzy grą a pracą – case study platformy grywalizacyjnej

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • kayla-velasquez-6Xjl5-Xq4g4-unsplash
    Bez zmiany nawyków użytkowników social mediów walka z dezinformacją będzie niemożliwa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow