site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Czego Polacy szukają w internecie na walentynki?
14.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Czego Polacy szukają w internecie na walentynki?

beautiful-business-celebration-1851363

Coroczne święto zakochanych przypadające na 14 lutego cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków. Jak co roku chcemy zaskoczyć drugą połówkę wyszukanym prezentem lub kreatywnymi życzeniami. Gdzie można je znaleźć? Oczywiście w internecie! Sprawdziliśmy, czego najczęściej szukają Polacy w wyszukiwarkach przed świętem zakochanych.

Jak się okazuje, nie wszyscy wiedzą, kiedy tak naprawdę obchodzone są walentynki. Blisko 20 tysięcy użytkowników poszukiwało konkretnej daty tego święta. Jednak najpopularniejszą frazą wpisywaną przez internautów okazały się wierszyki na walentynki, które poszukiwane były ponad 200 tysięcy razy!

Jak spędzić walentynki?

Każda para ma swoje zwyczaje spędzania tego święta, jednak są tacy, którzy chcą zaskoczyć partnerów poprzez zorganizowanie czegoś wyjątkowego – ponad 33 tysiące wyszukiwań frazy „pomysł na walentynki” tylko potwierdzają tę regułę! Jednak największa liczba zakochanych ten dzień będzie świętować przy kolacji (ponad 27 tysięcy zapytań). Zdecydowanie mniej osób wybierze niezobowiązujący sposób na spędzenie walentynkowego wieczoru, czyli przed telewizorem. A jeśli już stawiamy na ekran, to warto wybrać dobry film – chętnie szukamy filmu na walentynki, a w szczególności komedii romantycznych.

Nie zapominamy o tradycyjnych życzeniach

Zwyczajem praktykowanym w dniu zakochanych jest wysyłanie sobie wiadomości zawierających wyznania miłosne. Jak się okazuje, nie każdy trafiony strzałą amora ma na nie pomysł – ponad 165 tysięcy razy szukaliśmy życzeń walentynkowych dla naszej drugiej połówki. Jednak prócz samych treści interesuje nas również ich sposób przekazania. Często poszukiwaliśmy kartek walentynkowych, a także pomysłów na ich własnoręczne stworzenie.

Co więcej, życzenia walentynkowe kierujemy nie tylko do naszych partnerów. Poszukujemy bowiem: „życzenia walentynkowe dla koleżanki” – ta fraza była wpisywana ponad 18 tysięcy razy! Popularnością cieszą się również życzenia dla koleżanek oraz przyjaciół (prawie 10 tysięcy wyszukań). Często chcemy popisać się kreatywnością, dlatego wyszukujemy śmiesznych sformułowań oraz tych w językach obcych.

Czym obdarować najbliższą osobę?

Poszukiwania prezentu na walentynki dla najbliższej osoby zazwyczaj rozpoczynamy na początku lutego, w tej kwestii również prosimy o pomoc wyszukiwarkę internetową. Pomysłu na taki rodzaj podarunku szukano ponad 160 tysięcy razy! Znacznie rzadziej wpisujemy spersonalizowaną wersję, np. „dla niej”, „dla niego” – około 30 tysięcy wyszukań. W prezentach dla kobiet zdecydowanie króluje bielizna. Pamiętamy też o znanym powiedzeniu: „Przez żołądek do serca” – dlatego poszukujemy przepisów na walentynkowe desery oraz ciasta.

Źródło: m!bridge

frazy walentynki wyszukiwarka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPodsumowanie social mediów w 2018 – YouTube
Pink is the new black. Trendy w iluminacjach świątecznych 2019

Podobne wpisy:

  • Walentynki_1
    “Nie odkładaj uczuć na później”, czyli PayPo z kampanią na Walentynki
  • jesse-goll-_MCwva4-0uY-unsplash
    Walentynkowa kampania “Wyznaj miłość na mieście”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow