site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Czego Polacy szukają w internecie przed Świętami?
20.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Czego Polacy szukają w internecie przed Świętami?

blur-bokeh-candle-christmas-decoration-196648

Święta zbliżają się wielkimi krokami! Każdy chce wypaść jak najlepiej przy rodzinnym stole. Jednak jak to zwykle bywa przed ważnymi uroczystościami, jesteśmy zagubieni i potrzebujemy pomocy, jak się okazuje… internetu. Agencja MBridge – Marketing Experts sprawdziła, czego najczęściej w wyszukiwarce Google poszukują polscy użytkownicy przed Bożym Narodzeniem.

– Prócz standardowych pytań o to, w jakie dni tygodnia wypada Wigilia i Boże Narodzenie polscy użytkownicy poszukują również pomysłów na to, gdzie je spędzić, a także jaka będzie pogoda w świąteczne dni. Te frazy to standardowe zapytania Polaków, które wpisywane są do wyszukiwarki bardzo często, niezależnie czy są to Święta Bożego Narodzenia, czy Wielkanoc – mówi Joanna Kasiedczak, PR Specialist w MBridge – Marketing Experts.

Ale najpierw życzenia

Najpopularniejszą frazą wpisywaną do wyszukiwarki są „życzenia świąteczne”, ponad 55 tys. wyszukań to absolutny rekord! Poszukujemy pomysłów także na śmieszne wierszyki bożonarodzeniowe czy życzenia w języku obcym, np. po angielsku.

Prócz inspiracji na serdeczności, poszukujemy również tych na ozdoby świąteczne (21 tys. wyszukań). Coraz większą popularnością cieszą się te wykonane własnoręcznie – ozdób DIY poszukuje prawie 4 tys. użytkowników.

Jednak prócz zdobienia domu czy choinki, również my chcemy zachwycać podczas wigilijnej kolacji, dlatego poszukujemy koncepcji na strój, fryzurę, a nawet paznokcie ze świątecznym zdobieniem (10 tys. wyszukań). Zaraz po wybraniu stylizacji przychodzi czas na wręczenie prezentów, na który pomysł znaleźliśmy również w internecie. Pojawiające się hasła to: prezenty świąteczne (14 tys.), prezent dla mamy (blisko 2 tys.), prezent dla chłopaka (1,5 tys.).

Co postawić na świątecznym stole?

Ciasta, kapusta z grochem czy pierogi to nieodłącznym element każdego Bożego Narodzenia. Zdecydowanie największą popularnością w kulinariach cieszą się świąteczne pierniczki (13 tys. wyszukań), ponadto poszukujemy przepisów na sałatki świąteczne (4 tys.), śledzie (3 tys.), kruche ciasteczka (2 tys. wyszukań) oraz coś dobrego (1,2 tys. wyszukań). Prócz potraw poszukujemy również inspiracji na stroik świąteczny (ponad 3 tys. zapytań) czy obrus na stół (ponad 2 tys.).

A po świątecznej kolacji…

Po uroczystej kolacji część z nas wybiera się na pasterkę, a pozostali zasiadają przed telewizorem. Zapytania o najlepsze produkcje, które warto zobaczyć, kierujemy również do wyszukiwarki Google. Najczęściej poszukujemy informacji, gdzie możemy obejrzeć „Złe mamuśki: Jak przetrwać święta” – ponad 15 tys. zapytań. „Kochajmy się od święta”, „Renifer Niko ratuje świat” czy „Święta last minute”, to produkcje, które mogą pochwalić się 5 tys. wyszukań.

Ponadto poszukujemy również telewizyjnych produkcji – „Rolnik szuka żony” w wersji świątecznej wyszukiwany jest przez ponad 4 tys. użytkowników, natomiast wigilijny skecz kabaretu Neo-nówka cieszy się prawie 2 tys. zapytań. W Święta lubimy również włączyć Netflixa i na kilka godzin zasiąść przed ekranem. Jedną z najpopularniejszych produkcji jest „Świąteczny książę” (ponad 5 tys. zapytań).

Doceniamy również tradycyjny sposób spędzania poświątecznego czasu, czyli kolędując. Blisko 40 tys. użytkowników szuka kolęd w wyszukiwarce, a także wersji kolęd i pastorałek dla dzieci (7 tys.). Jak się okazuje, szukamy też karaoke (ponad tysiąc zapytań). Pod względem wykonawców utworów najbardziej lubimy wersje Arki Nowego, Eleni, Golec uOrkiestry czy góralskich wykonań.

 Źródło: MBridge

święta wyszukiwarka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWypożycz choinkę na święta – zasadź las razem z Volvo!
Wyszukiwarka prawdę Ci powie, czyli co Google wie o świątecznych zwyczajach na Świecie?

Podobne wpisy:

  • Kalendarz adwentowy - informacja prasowa
    More Bananas z marketingowym kalendarzem adwentowym
  • samuel-holt-IHpI0OVUzRk-unsplash
    Dobre pomysły zasługują na odkrycie – Meta wspiera lokalne biznesy w święta

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow