site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Czego Polacy szukają w internecie przed Wielkanocą?
19.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Czego Polacy szukają w internecie przed Wielkanocą?

art-beautiful-bright-1040161

Wielkanoc to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu. Spędzamy je zazwyczaj w rodzinnym gronie, więc spotkanie poprzedza wiele czynności – gotowanie i przygotowywanie świątecznych ozdób czy kartek z życzeniami. Inspiracji szukamy oczywiście w internecie, a w razie jakichkolwiek wątpliwości – zwracamy się do wyszukiwarki Google.

Wielkanoc to święto ruchome, które przypada na pierwszą niedzielę po paschalnej pełni księżyca, czyli między 22 marca a 25 kwietnia. Nie dziwi więc fakt, że wielu zwraca się do wyszukiwarki, szukając tegorocznej daty. Jednak, co ciekawe, największą popularnością cieszą się zapytania o potrawy na świąteczny stół oraz życzenia.

Najważniejsze jest jedzenie

W zestawieniu często wyszukiwanych fraz dominują kulinaria. Wielu internautów pyta o jajka faszerowane – niezbędnik wielkanocny w wersji „podrasowanej”. Szukano ich już prawie ćwierć miliona razy! Dużym zainteresowaniem (ponad 200 tys. wyszukań) cieszy się ogólne hasło – potrawy wielkanocne. Polacy pytają również o bardziej sprecyzowane inspiracje na posiłki, takie jak sałatki (prawie 270 tys. wyszukań), mięsa, ciasta (prawie 165 tys. zapytań), babeczki, muffinki czy śniadanie wielkanocne. Poszukiwane są także przepisy na konkretne potrawy – mazurek wielkanocny (90,5 tys. wyszukań), żurek (165 tys. zapytań), paschę, czy babkę piaskową. Coraz większą popularnością cieszą się też dania w wersji wegańskiej oraz wegetariańskiej.

Wszystkiego…

Wielkanoc to czas, gdy cała rodzina zbiera się razem. Tym, którzy nie mogą być z nami, chcemy przesłać ciepłe myśli. Dlatego w internecie szukamy propozycji kartek świątecznych oraz życzeń (i  jedno, i  drugie zostało wyszukane 135 tys. razy), w tym śmiesznych, rymowanych oraz po  niemiecku. Dbamy też o najmłodszych, aby się nie nudzili – z myślą o nich poszukujemy kolorowanek (prawie 50 tys. zapytań), animacji, gier, bajek oraz zagadek.

Zależy nam na tym, aby wprowadzić świąteczny nastrój, dlatego wyszukujemy inspiracji na ozdoby wielkanocne. Najczęściej tych ręcznie robionych (DIY, w szczególności quillingu, czyli techniki tworzenia ozdób papierowych), a także metod plecenia wianków.

Z dala od domu

Wiecznie zapracowani chcą wykorzystać wolne dni i wyjechać z dala od miasta. W związku z tym poszukują pomysłów na spędzenie świąt wielkanocnych w górach lub nad morzem, gdzie będą mogli odetchnąć, wypocząć i nie przejmować się przygotowaniami do świąt.

Wyszukiwarka Google to oprócz skarbnicy inspiracji miejsce, w którym znajdziemy odpowiedź na każdą wątpliwość. To do niej więc kierują się dociekliwi, zadający pytania „Kiedy przychodzi zając?”, „Dlaczego Wielkanoc jest świętem ruchomym?”, „Ile trwa wielki post?” oraz „Co do koszyka?”.

Jak widać, w internecie szukamy inspiracji na ozdoby świąteczne oraz przepisów na wielkanocne potrawy. Zdecydowanie mniej zapytań dotyczy tradycyjnych sposób na spędzanie świąt – królują nietypowe formuły, takie jak wyjazdy czy tworzenie wianków.

 

Źródło: www.mbridge.pl

Google święta Wielkanoc wyszukiwarka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWłącz się z nami na PR!
Vidaron z nową platformą komunikacji od Schulz brand friendly

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash
    DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • pexels-vlada-karpovich-4050304
    Jak pisać teksty do internetu w 2023 roku?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow