site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Czego polscy internauci szukają w internecie o Netflixie?
4.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Czego polscy internauci szukają w internecie o Netflixie?

freestocks-org-11SgH7U6TmI-unsplash

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie słyszał o Netflixie! Ta internetowa platforma oferująca dostęp do wielu tysięcy produkcji cieszy się w naszym kraju coraz większą popularnością. Dlatego MBridge postanowił sprawdzić, czego polscy użytkownicy poszukują w wyszukiwarce Google w kontekście Netflixa.

Najpopularniejszym poszukiwanym hasłem jest nazwa brandu, czyli „netflix”, blisko 2 mln osób miesięcznie wpisuje ją do wyszukiwarki. Zdecydowanie rzadziej poszukiwane są frazy związane z  produkcjami tzn. „netflix filmy” – 92 tys. oraz „netflix seriale” – 50 tys.

Ponad 40 tys. użytkowników ciekawych jest, w jakiej cenie są pakiety oferowane przez giganta, oraz jakie udogodnienia wchodzą w ich skład. Co ciekawe poszukują oni również informacji o tym, czym w  ogóle jest netflix oraz jak zrezygnować z subskrypcji. Ponadto wyszukują sposoby na bezpłatne oglądanie oraz kody rabatowe. Niesłabnącą popularnością cieszy się również fraza związana z  nieodpłatnym okresem próbnym, który nie jest już dostępny w Polsce.

Internautów interesują również rankingi seriali, nowości dostępne na platformie, a także informacje, w jaki sposób możemy pobrać daną pozycję na swoje urządzenie. Równie często poszukiwane w sieci jest, kiedy pojawi się kolejny sezon serialu, czy w jaki sposób zakupić kartę podarunkową.

Kultowe pozycje

Serialem, który cieszy się największą liczbą miesięcznych wyszukań jest „Stranger Things” – ponad 160  tys.! Zaraz po nim na drugim miejscu znajduje się „Czarne lustro” – 106 tys. oraz „Orange is the New Black” – 73 tys.

− Użytkownicy wciąż wyszukują informacji związanych z serialem „House of Cards” – 72 tys. Ten  dramat polityczny to jedna z kultowych pozycji na liście seriali zrealizowanych przez Netflixa, nic dziwnego, że po zakończeniu historii widzowie chętnie wracają do porachunków i spisków z Białego Domu. Być może tak duża liczba wyszukań spowodowana jest skandalem związanym z aktorem grającym głównego bohatera produkcji, Kevinem Spaceyem − mówi Joanna Kasiedczak, PR Specialist w MBridge – Marketing Experts.

Niesłabnącą popularnością cieszy się również serial o bossie kartelu narkotykowego, czyli „Narcos” (70 tys.). Równie często wyszukiwane jest hasło „Dom z papieru” (67 tys.). Znacznie mniejszą liczbę wpisywań do wyszukiwarki można przypisać niemieckiemu serialowi „Dark” (43 tys.).

Warto również wspomnieć o naszych rodzimych pozycjach – serial „Wiedźmin” wraz z frazą „netflix” wyszukiwany jest ponad 30 tys. razy każdego miesiąca! Z kolei polsko-amerykańska produkcja w  reżyserii Agnieszki Holland, czyli „1983” wpisywana jest do wyszukiwarki ponad 15 tys. razy.

Netflix vs. HBO

Zaskakujący jest fakt, że przy frazie „netflix” wyszukiwane są seriale oraz filmy udostępniane przez innych producentów. Najczęściej poszukiwana jest „gra o tron netflix”, blisko 5 tys. wpisanych zapytań każdego miesiąca, kolejno „Czarnobyl” – 2 tys. oraz „Ślepnąc od świateł” – 1,5 tys.

Prócz seriali poszukiwane są również filmy zamieszczone na platformie m.in. „Death Note” –  4  tys. wyszukiwań w miesiącu oraz „Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie” – prawie 2 tys. Jak wynika z danych, zdarza nam się przede wszystkim mylić produkcje Netflixa z tymi zrealizowanymi przez HBO. Zapewne spowodowane jest to faktem, że platforma udostępnia w swojej wypożyczalni produkcje, które nie należą do jej portfolio.

To tylko niektóre spośród tysięcy innych fraz wpisywanych do wyszukiwarki internetowej. Ich liczba zapewne wzrasta przed premierą sezonu jednego z kultowych pozycji, tak jak w przypadku „Stranger Things”. Jednak niezaprzeczalnie można powiedzieć, że Netflix staje się prawdziwą potęgą, która znacznie wyróżnia się na tle innych internetowych wypożyczalni.

Źródło: www.mbridge.pl

Netflix wyszukiwarka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRobert Lewandowski promuje sklep internetowy huawei.pl w serii humorystycznych wideo
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię Deep Fake!

Podobne wpisy:

  • freestocks-HAIPJ8PyeL8-unsplash
    2020 jednym słowem na Twitterze
  • christian-wiediger-zhZydTyNMPg-unsplash
    Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google: praca zdalna, zwolnienia i e-zakupy wśród najpopularniejszych haseł

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow