site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Czerwcowy CRASH Mondays - Marketing vs Sprzedaż
7.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Czerwcowy CRASH Mondays – Marketing vs Sprzedaż

image_processing20190606-26674-123uvek

W idealnym świecie marketing i sprzedaż współpracują ze sobą oraz uzupełniają się. W praktyce? Bywa różnie. Czerwcowe spotkania CRASH Mondays będą dotyczyć tego, jaka jest recepta na efektywną współpracę między tymi dwoma działami.

Kraków – 10 czerwca, godz. 19:00-21:00

W krakowskim Hevre przy ul. Meiselsa 18 wystąpią:
– Maciej Sowa (Anymind),
– Łukasz Hardek (Semahead),
– Berenika Teter i Nina Kozłowska (Brainy Bees),
– Anna Arak-Stachacz (Pure Interactive).

Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

Gdynia – 17 czerwca, godz. 19:00-21:30

W gdyńskim Feed My Soul Bistro przy ul. Świętojańskiej 49 zaprezentują się:
– Krzysztof Szczęsny (Feed My Soul),
– Tomasz Manikowski (manikowski.pl),
– ostatni prelegent zostanie podany wkrótce.

Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

 

CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.

Udostępnij
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Crash Mondays marketing meet up sprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebookowa waluta już w 2020 roku
Wakacje.pl ruszają z nową kampanią reklamową

Podobne wpisy:

  • bank-phrom-Tzm3Oyu_6sk-unsplash
    Reklama prasowa wciąż skuteczna. Angażuje odbiorcę bardziej niż telewizyjna i internetowa
  • Długosz_Natalia
    Znamy wyniki IX Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Wygrany przetarg na działania performance marketingowe sieci komórkowej PLAY
  • Reklama prasowa wciąż skuteczna. Angażuje odbiorcę bardziej niż telewizyjna i internetowa
  • „Słodkie lisa ucha berety” – jak AliExpress wykorzystuje unikalne cechy marki w komunikacji?
Medialna Perspektywa

Tagi

agencja akcja edukacyjna akcja społeczna analityka aplikacja mobilna aplikacje badanie biznes Content Marketing Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kraków kryzys wizerunkowy marketing media meet up monitoring mediów narzędzia nowość platforma Public Relations raport reklama sklep internetowy SMS social media sprzedaż sztuczna inteligencja Twitter współpraca wyszukiwarka święta

REKLAMA

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Home
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...