site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Czerwcowy CRASH Mondays - Marketing vs Sprzedaż
7.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Czerwcowy CRASH Mondays – Marketing vs Sprzedaż

image_processing20190606-26674-123uvek

W idealnym świecie marketing i sprzedaż współpracują ze sobą oraz uzupełniają się. W praktyce? Bywa różnie. Czerwcowe spotkania CRASH Mondays będą dotyczyć tego, jaka jest recepta na efektywną współpracę między tymi dwoma działami.

Kraków – 10 czerwca, godz. 19:00-21:00

W krakowskim Hevre przy ul. Meiselsa 18 wystąpią:
– Maciej Sowa (Anymind),
– Łukasz Hardek (Semahead),
– Berenika Teter i Nina Kozłowska (Brainy Bees),
– Anna Arak-Stachacz (Pure Interactive).

Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

Gdynia – 17 czerwca, godz. 19:00-21:30

W gdyńskim Feed My Soul Bistro przy ul. Świętojańskiej 49 zaprezentują się:
– Krzysztof Szczęsny (Feed My Soul),
– Tomasz Manikowski (manikowski.pl),
– ostatni prelegent zostanie podany wkrótce.

Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

 

CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.

Crash Mondays marketing meet up sprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebookowa waluta już w 2020 roku
Wakacje.pl ruszają z nową kampanią reklamową

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow