site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Członkowie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether) nominowani do prestiżowej listy Eventex
2.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Członkowie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether) nominowani do prestiżowej listy Eventex

nominowani

Członkowie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether) nominowani do prestiżowej listy Eventex. – 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej / 100 Most Influential People in the Event Industry.

Nominację otrzymało sześciu przedstawicieli RPSiW (TUgether): 

  • Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO Agencji Power, Prezes Zarządu SOIT,
  • Anna Nowakowska, CEO MICE & Venue Consulting, MPI Poland Chapter,
  • Anna Górska, Business Development Director EXPO XXI, wiceprezes SKKP Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce,
  • Łukasz Adamowicz, Wiceprezes Grupy BFC, Wiceprezes Zarządu SOIT,
  • Bartosz Bieszyński, koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń,
  • Mariusz Nowak, CEO Agencji Ministry of Creativity, członek Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.

Niezaprzeczalnym sukcesem członków RPSiW jest fakt, że po raz pierwszy tyle branż i związanych z nimi organizacji weszło w rzeczowy dialog, po to by wspólnie walczyć o siebie i rynek. W konsekwencji działań, TUgether rozpoczęło bliską współpracę z Ministerstwem Rozwoju, tworząc tym samym Sztab Kryzysowy przy Ministerstwie Rozwoju, który pomagał w tworzeniu wytycznych oraz projektów pomocowych dla branży. 

– Jest mi niezmiernie miło, że Polska Branża Eventowa została doceniona i w tak dużym składzie nominowana w europejskim konkursie, zwłaszcza, że prawie wszyscy nominowani razem pracują od pół roku na rzecz naszej branży. Walczymy o przetrwanie branży, bo jesteśmy jej pasjonatami. A miłe wiadomości na pewno są nam potrzebne do dalszej intensywnej pracy na rzecz odbudowy rynku. Dziękujemy nominującym i całej branży za wsparcie w tym trudnym czasie – powiedziała Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO agencji Power, Prezes Zarządu SOIT

– Znalezienie się wśród nominowanych osób aż 11 osób z naszego kraju, to nie jest tylko dowód na wysoki poziom osobowości jakie mamy w naszej branży tylko bardziej ukazanie znaczenia naszego kraju oraz całego rejonu CEE w globalnym rynku event marketingowym. Może zatem nasze firmy i agencje powinny coraz mocniej myśleć o ekspansji na inne kraje – twiedzi Bartosz Bieszyński, koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether)

– To ogromne wyróżnienie dla całej naszej branży MICE, a także dla wszystkich osób zaangażowanych w projekt #TUgether. Wykonana została przeogromna praca w ramach Sztabu Kryzysowego, która jak widać została zauważona w całej Europie. Szkoda, że te nominacje są w czasach Covid-19,  z drugiej strony są one nam bardzo potrzebne. Każdy gest w stronę branży jest nam teraz niezmiernie potrzebny – miło widzieć, że nie jestesmy jednak sami w tej ekstremalnie trudnej sytuacji – mówi Mariusz Nowak, CEO agencji Ministry of Creativity, członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR

– Przez ostatnie pół roku stworzyliśmy świadomość istnienia przemysłu spotkań wśród opinii publicznej i strony rządowej. Odpowiadamy za setki tysięcy miejsc pracy i kilka procent PKB, o czym do tej pory nikt, w tym my sami, nie zdawał sobie sprawy. Mówimy jednym głosem, pracujemy z rządem jako strona społeczna, RPSiW zaczyna pełnić rolę samorządu branżowego. Przed nami skomplikowany czasy odbudowy. Fakt docenienia tylu zaangażowanych członków naszej rady dodaje dodatkowej energii. Cieszą mnie te nominacje, ponieważ są potwierdzeniem wysokich kompetencji naszego zespołu – dodaje Łukasz Adamowicz, Wiceprezes Grupy BFC, Wiceprezes Zarządu SOIT

Na liście znalazło się aż 11 Polaków. Na wybranych kandydatów można było głosować do 28 sierpnia. Wyniki zostaną ogłoszone na początku września.

event konkurs

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisW poszukiwaniu leku na całe zło. Niefortunna kampania reklamowa marki Medicine
Kampania ONZ i BBC promuje pozytywne nastawienie w czasie pandemii COVID-19

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • ayanda-ngena--IqoNGfYeUM-unsplash
    Rynek tradycyjnych eventów nie zniknie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow