site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Człowiek jako trend 2020 r.
27.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Człowiek jako trend 2020 r.

hannah-wei-aso6SYJZGps-unsplash

W centrum działań marketingowych musi znaleźć się człowiek – apelują autorzy raportu Deloitte “2020 Global Marketing Trends”. Stawiają oni tezę: podstawowych elementów komunikacji, takich jak kontakt wzrokowy, kontakt osobisty czy empatia, nie zastąpi technologia.

Marketerzy mają świadomość tego, że pokolenie, które moglibyśmy określić mianem offline, stopniowo będzie mieć coraz mniejszy wpływ na rynek. To z kolei może oznaczać, że np. bardzo chętnie wykorzystywane tradycyjne gazetki drukowane będą lada chwila również chętnie czytane online. Prawdopodobnie. Albowiem, jak zaznacza w ww. badanu Nielsen, to prognoza niepoparta poważnymi badaniami.

– Niewątpliwie połączenie dwóch światów, czyli komunikacji offline i online jest wyzwaniem – mówi Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System, zleceniodawca badania dyrektorów marketingu sieci handlowych. – Branża direct mail musi pomóc marketerom uporać się z tym zadaniem, np. udostępniając najlepsze rynkowe praktyki, o wysokiej skuteczności – dodaje.

Źródło zdjęcia głównego: Hannah Wei/Unsplash

człowiek marketing raport

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCSR wychodzi z cienia, czyli wyzwania biznesu w działalności społecznej. Kongres PR 2020 już za dwa miesiące!
Wawel z nowymi MINIczekoladami i nową kampanią

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow