site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Czy zniknie liczba polubień na Instagramie?
24.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Czy zniknie liczba polubień na Instagramie?

device-digital-electronics-159435

Instagram planuje ukryć przed użytkownikami liczbę polubień pod postem. Jeden z najsłynniejszych serwisów społecznościowych chce, aby obserwujący skupili się na treści posta, a nie na jego popularności.

O całej sprawie jako pierwsza poinformowała Jane Manchun Wong, która zajmuje się analizą kodów istniejących w aplikacjach portali społecznościowych. Według niej Instagram prowadzi testy, gdzie licznik reakcji został ukryty. Ma to na celu zwrócenie uwagi użytkowników na treść opublikowanego posta, a nie na liczbę jego polubień. W próbnej wersji nadal można reagować serduszkami na fotografie, ale ich ilość jest widoczna tylko dla osoby, która dodała zdjęcie. Właściciele serwisu zaprzeczają tym doniesieniom, jednocześnie nie wykluczając wprowadzenia nowych rozwiązań.

Instagram is testing hiding like count from audiences,

as stated in the app: „We want your followers to focus on what you share, not how many likes your posts get” pic.twitter.com/MN7woHowVN

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) 18 kwietnia 2019

Mamy do czynienia z kolejną propozycją zmiany w sposobie działania tego serwisu. Wcześniejsza modyfikacja dotycząca możliwości przeglądania treści nie została pozytywnie przyjęta przez użytkowników. Czy obecna zostanie wprowadzona i jaki będzie skutek? Czas pokaże.

 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Instagram polubienia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKonkurs na logo ośmiu wydziałów Politechniki Krakowskiej
Nowa wyszukiwarka Shopera poprawi konwersję na zakupach

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow