site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Daj ubraniom nowe życie - akcja marki Promod
26.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Daj ubraniom nowe życie – akcja marki Promod

white-and-black-floral-cap-sleeved-shirt-994523

Każdy, kto posiada w domu ubrania firmy Promod, a które nie były używane co najmniej od kilku lub więcej miesięcy, miał okazję dać im drugie życie. W dniach 21-22 listopada marka zorganizowała Swap Party, podczas którego można było wymienić stary ciuch za nowy.

Dla klientek i fanek marki Promod była to świetna okazja do znalezienia produktów z poprzednich kolekcji, których nie udało im się wcześniej zakupić. Ubrania z zeszłego sezonu, które zostały przygotowane do wymiany, miały być czyste, nieuszkodzone, wyprane i wyprasowane. 
Marce zależało na tym, żeby ubrania przyniesione na wydarzenie były w takim stanie, w jakim konsumentki same chciałby je zakupić.

To nie pierwsza akcja CSR, w której bierze udział firma. Na początku bieżącego roku Ubrania do Oddania, Fundacja Kwiat Kobiecości oraz Promod połączyły siły, by pomóc tysiącom kobiet. Celem projektu #ModaDlaZdrowia był zakup cytobusu, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego, który ma ułatwić dostęp do badań. Został on sfinansowany ze zbiórki odzieży prowadzonej w ramach akcji. 

Na wydarzenie Swap Party można było zarejestrować się poprzez stronę. Przed eventem należało zgłosić się do wyznaczonego butiku i oddać maksymalnie trzy produkty firmy Promod. Z akcji wyłączona była biżuteria, obuwie, akcesoria oraz stroje kąpielowe. 

Klientki otrzymywały kupony, które uprawniały do wymiany odzieży ze starej kolekcji lub rabat -15% na nową. 

Wydarzenie odbyło się w butikach: Kraków Zakopianka, Poznań Plaza, Bydgoszcz Focus, Rybnik Plaza, Katowice Stawy, Warszawa Wileńska, w godzinach 17:00-20:00.

Zniżka za recykling ubrań nie tylko w Promod

Coraz więcej mówi się o strategii zrównoważonego rozwoju i ekologicznego podejścia do wytwarzania nowych produktów. W przemyśle odzieżowym to trudne wyzwanie. Znane sieci szukają rozwiązań korzystnie wpływających na środowisko. Wszystko po to, by zmniejszyć zużycie zasobów naturalnych i przestać zanieczyszczać świat tonami odpadów. Również inne znane marki odzieżowe, w zamian za starą, nieprzydatną już odzież, oferują zniżki do swoich sklepów.

Marka H&M jest pionierem wśród sieciówek pod względem organizowania akcji recyklingowych. W sklepach znajdują się specjalne kosze przeznaczone na zużytą odzież i domowe tekstylia, które można oddać w dowolnym stanie. Pracownicy sortują je i przekazują organizacjom charytatywnym lub poddają recyklingowi. Klient otrzymuje zniżkę w wysokości 5 zł na zakupy za min. 40 zł.

Marks & Spencer od wielu lat prowadzi etyczne działania. Ubrania legitymują się znakiem fair trade, co oznacza, że nikt nie był wykorzystywany podczas ich produkcji. W sklepach działa program „The Clothes Exchange” – za wrzucenie niepotrzebnych rzeczy do pojemnika otrzymuje się kupon rabatowy w wysokości 20 zł na zakupy za min. 150 zł.

& Other Stories również zbiera znoszone ubrania czy domowe tekstylia. Można przynieść też zużyte opakowania po kosmetykach tej marki. Wszystkie rzeczy są sortowane i oddawane do recyklingu lub organizacjom charytatywnym. Klienci otrzymują 10% rabatu do wykorzystania tego samego dnia. 

W sklepach Kappahl można przekazać tekstylia do recyklingu. Wystarczy zostawić je w torbie w pojemniku przy kasie. Klient otrzymuje zniżkę w wysokości 20 zł do wykorzystania przy zakupach powyżej 120 zł.

Autor tekstu: Paulina Grabara

akcja społeczna CSR Promod

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce
Conversational commerce – co wniesie Sztuczna Inteligencja do najlepszych sklepów on-line?

Podobne wpisy:

  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
  • clark-tibbs-oqStl2L5oxI-unsplash
    Nie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow