site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Dan Cake uruchomił nową kampanię konsumencką
23.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Dan Cake uruchomił nową kampanię konsumencką

Dan Cake_WEB 16x9

Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.  

Wirtualny konfigurator daje możliwość stworzenia ponad 1 tys. kombinacji gofra, na które składają się apetyczne zdjęcia składników i finalnych kompozycji. Na zwycięzcę konkursu, który skomponuje najciekawszą propozycję deseru oraz hasło promocyjne, czeka nagroda pieniężna w wysokości 5 tys. zł oraz zapas gofrów od Dan Cake do końca roku. Pozostali kreatywni uczestnicy mogą zdobyć inne nagrody: tostery DeLonghi Argento oraz kubki termiczne Wink.

W ramach kampanii emitowany jest również spot. Kuszące, pobudzające wyobraźnię ujęcia wzmacniają wizualny aspekt całej aktywacji, w której gofry ukazane są jako apetyczny, inspirujący i angażujący produkt. Przedstawienie ich w sposób rzemieślniczy, slowfoodowy ma zachęcać odbiorców do celebrowania posiłku i niespiesznego delektowania się nim.

Emisja spotu Dan Cake to także debiut identyfikacji dźwiękowej, która stała się nowym elementem wizerunku marki. Tożsamość dźwiękowa nadaje brandowi ekspresji i nowej dynamiki. Charakterystyczne audiologo w połączeniu z foodowymi ujęciami gofra, a w przyszłości także innych produktów od Dan Cake, ma wzbudzać w konsumentach dodatkowe doznania zmysłowe i umacniać pozytywne skojarzenia z marką.

– Zależało nam na inspirującym pokazaniu naszego produktu jako bazy dającej nieograniczone możliwości twórcze i smakowe. Chcieliśmy także w pobudzający zmysły sposób przywołać w odbiorcy wspomnienia z dzieciństwa czy wakacji. Dlatego zdecydowaliśmy się umieścić gofry w centrum uwagi, w całej swej okazałości, uwydatniając apetyczne detale – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.

Za realizację spotu odpowiadała Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem – cenionym reżyserem specjalizującym się w produkcjach „table top”. Jego przekaz opiera się na opowiedzeniu historii gofra z wykorzystaniem atrakcyjnych, kuszących ujęć słodkich dodatków.  Łącząc różne techniki wizualne i dźwiękowe stworzył on obraz, który działając na wiele zmysłów jednocześnie, w przyjemny w odbiorze sposób pokazuje, jak w detalach może wyglądać przygotowanie gofra od Dan Cake. Spot jest emitowany w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie You Tube, na Facebook’u i Instagramie.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony www akcji oraz wirtualnego konfiguratora odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych, budowanie zasięgów kampanii oraz PR i kontakt z mediami.

Aktywacja konsumencka „Pysznie się składa” potrwa do 8 sierpnia 2020.

aktywacja konsumencka Dan Cake spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPrzedsiębiorcy pomagają przedsiębiorcom w czasach kryzysu
Wymiary grafik na social media – ściągawka na 2020 rok

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow