site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Dan Cake uruchomił nową kampanię konsumencką
23.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Dan Cake uruchomił nową kampanię konsumencką

Dan Cake_WEB 16x9

Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.  

Wirtualny konfigurator daje możliwość stworzenia ponad 1 tys. kombinacji gofra, na które składają się apetyczne zdjęcia składników i finalnych kompozycji. Na zwycięzcę konkursu, który skomponuje najciekawszą propozycję deseru oraz hasło promocyjne, czeka nagroda pieniężna w wysokości 5 tys. zł oraz zapas gofrów od Dan Cake do końca roku. Pozostali kreatywni uczestnicy mogą zdobyć inne nagrody: tostery DeLonghi Argento oraz kubki termiczne Wink.

W ramach kampanii emitowany jest również spot. Kuszące, pobudzające wyobraźnię ujęcia wzmacniają wizualny aspekt całej aktywacji, w której gofry ukazane są jako apetyczny, inspirujący i angażujący produkt. Przedstawienie ich w sposób rzemieślniczy, slowfoodowy ma zachęcać odbiorców do celebrowania posiłku i niespiesznego delektowania się nim.

Emisja spotu Dan Cake to także debiut identyfikacji dźwiękowej, która stała się nowym elementem wizerunku marki. Tożsamość dźwiękowa nadaje brandowi ekspresji i nowej dynamiki. Charakterystyczne audiologo w połączeniu z foodowymi ujęciami gofra, a w przyszłości także innych produktów od Dan Cake, ma wzbudzać w konsumentach dodatkowe doznania zmysłowe i umacniać pozytywne skojarzenia z marką.

– Zależało nam na inspirującym pokazaniu naszego produktu jako bazy dającej nieograniczone możliwości twórcze i smakowe. Chcieliśmy także w pobudzający zmysły sposób przywołać w odbiorcy wspomnienia z dzieciństwa czy wakacji. Dlatego zdecydowaliśmy się umieścić gofry w centrum uwagi, w całej swej okazałości, uwydatniając apetyczne detale – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.

Za realizację spotu odpowiadała Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem – cenionym reżyserem specjalizującym się w produkcjach „table top”. Jego przekaz opiera się na opowiedzeniu historii gofra z wykorzystaniem atrakcyjnych, kuszących ujęć słodkich dodatków.  Łącząc różne techniki wizualne i dźwiękowe stworzył on obraz, który działając na wiele zmysłów jednocześnie, w przyjemny w odbiorze sposób pokazuje, jak w detalach może wyglądać przygotowanie gofra od Dan Cake. Spot jest emitowany w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie You Tube, na Facebook’u i Instagramie.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony www akcji oraz wirtualnego konfiguratora odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych, budowanie zasięgów kampanii oraz PR i kontakt z mediami.

Aktywacja konsumencka „Pysznie się składa” potrwa do 8 sierpnia 2020.

aktywacja konsumencka Dan Cake spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPrzedsiębiorcy pomagają przedsiębiorcom w czasach kryzysu
Wymiary grafik na social media – ściągawka na 2020 rok

Podobne wpisy:

  • Żabka_skoczkowie_reklama
    Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch - znani sportowcy w nowej reklamie Żabki
  • kevin-hackert-hs6avuQIUWs-unsplash
    Ryanair stworzył reklamę, wykorzystując szczepienia przeciw covid-19

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Plus pomaga Fundacji Polsat w budowie jedynej w Polsce Kliniki Chorób Rzadkich
  • Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch – znani sportowcy w nowej reklamie Żabki
  • Webinar Newspoint: Blogowanie dla zaawansowanych

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy marketing media Media Relations monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie wyszukiwarka święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...