site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > Uncategorized > Digital Hub Warsaw firmy Bayer szuka kolejnych #techwizards. Ruszyła nowa kampania rekrutacyjna
24.05.2023  |  Dodane przez Redakcja w Uncategorized

Digital Hub Warsaw firmy Bayer szuka kolejnych #techwizards. Ruszyła nowa kampania rekrutacyjna

2400x1200

„We are #techwizards” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowo- rekrutacyjna Digital Hub Warsaw w Bayerze, firmy zatrudniającej ekspertów z branży IT, którzy specjalizują się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla medycyny, farmacji i rolnictwa. Zaangażowanie realnych pracowników do kampanii, niecodzienny pomysł na zdjęcia i  różnorodność – to główna oś komunikacji, która ma sprawić, że odbiorca od razu znajdzie się w świecie digitalowych specjalistów i poczuje nowatorski charakter firmy.

Celem kampanii jest wzmocnienie prowadzonych rekrutacji na stanowiska specjalistyczne t.j Software Engineers, Data Scientists czy MLOps Engineers. Działania mają także zbudować wizerunek firmy, której działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności oraz atrakcyjnego pracodawcy rozwijającego potencjał swoich pracowników.

 – Nasz zespół to eksperci, którzy oprócz wiedzy wyróżniają się także nietuzinkowym podejściem do problemów i realizacji zadań. Kwestionują utarte prawdy, szukają niesztampowych dróg, wybierając bardzo często innowacyjne rozwiązania. To prawdziwi digitalowi specjaliści, którzy znajdą sposoby, aby stawić czoła wyzwaniom, nawet jeśli z pozoru wydają się bardzo złożone i trudne – mówi Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hub Warsaw firmy Bayer.

Bohaterowie nowej kampanii to #techwizards, czyli sześciu pracowników, którzy na co dzień pracują w Digital Hub Warsaw w Bayerze  i zajmują się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań, dzięki czemu mają wpływ na przyszłość w obszarze Life Science. To oni dzielą się z odbiorcą swoją pasją do technologii, doświadczeniami i opowiadają czym zajmują się na co dzień. Dzięki temu osoba zainteresowana podjęciem pracy w DHub Warsaw ma możliwość zasięgnięcia wiedzy na temat firmy i obowiązków na danym stanowisku w nietypowy, interesujący sposób.

Jak? To proste. Odpowiedzią są przygotowane portrety bohaterów, które dzięki specjalnym kodom QR przenoszą odbiorcę do krótkich wywiadów wideo, w których znajdzie odpowiedzi na swoje pytania. Ten nowoczesny sposób komunikacji z pewnością trafi do odbiorców zainteresowanych technologią. Ale to nie wszystko. Podczas sesji zdjęciowej przeprowadzonej w biurze Digital Hub Warsaw powstało główne zdjęcie, które razem z odpowiednimi strojami digitalowych specjalistów i wymyślonymi przez nich gadżetami technologicznym przyszłości, które mogłyby zrewolucjonizować pracę wszystkich ekspertów IT, wzmacnia wizerunek firmy.

– Nowoczesność, innowacyjność i różnorodność to cechy, które doskonale opisują Digital Hub Warsaw. Ludzie, którzy u nas pracują to najlepsi eksperci, pasjonujący się technologią i podążający za nowymi trendami. Wkładają całe serce w tworzenie rozwiązań wpływających na poprawę życia innych i właśnie dlatego to oni zostali bohaterami kampanii. Do udziału zgłosiło się bardzo wielu pracowników, którzy chcieli reprezentować naszą firmę. Finalnie w spotach przedstawiamy osoby, które pokazują różnorodność i nasz szeroki zakres działań – zajmują różne stanowiska, są różnej narodowości i płci, pracują w różnych obszarach – mówi Beata Konieczna, Brand Manager & Talent Marketing Leader w Digital Hub Warsaw.

Komunikacja będzie prowadzona za pośrednictwem wielkoformatowych nośników OOH –  w tym murali, na citylightach w Warszawie oraz kanałów digitalowych, w tym social media. Pod adresem techwizards.com.pl powstał również nowy landing page, gdzie potencjalni kandydaci będą mogli zapoznać się ze wszystkimi historiami oraz wysłać swoje CV.

Digital Hub Warsaw, to część globalnej firmy Bayer. Jest odpowiedzialny za inicjowanie i wdrażanie rozwiązań digitalowych, które przyczynią się do rozwoju trzech głównych dywizji – Crop Science (sektor rolniczy), Pharmaceuticals (sektor farmakologiczny) i Consumer Health (sektor zdrowia publicznego). Jest ważną, integralną częścią globalnej organizacji, która skupia się na przyspieszeniu transformacji cyfrowej w Bayer. Pracują tu zarówno eksperci z Polski, jak i z zagranicy, m.in.: inżynierowie oprogramowania i danych, analitycy, profesjonaliści w dziedzinach machine learning, artificial intelligence, inżynierii rozwiązań chmurowych i wielu innych. Firma ściśle współpracuje z pozostałymi centrami IT firmy Bayer w Niemczech, USA i innych krajach. Dzięki temu ma stały dostęp do najnowszych technologii, dobrych praktyk i wypracowanych rozwiązań, które mogą przyspieszyć pracę nad przełomowymi rozwiązaniami.

Za realizację kampanii employer brandingu i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Cape Morris: agencja kreatywno-strategiczna Cape Morris oraz dom mediowy Reframed. Działania będą prowadzone od maja do końca lipca tego roku.

Bayer kampania kampania rekrutacyjna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKomu i dlaczego PR jest potrzebny w 2023 roku?
Guru marketingu, Kotler, o najciekawszych kampaniach w Polsce!

Podobne wpisy:

  • ZmieniamyNarracje - kampania IKEA
    Słowami kreujemy rzeczywistość – nowa kampania IKEA #ZmieniamyNarracje
  • 123
    Koniec z Przetargowym Bingo – rusza pierwsza kampania promująca skuteczne praktyki przetargowe

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
  • Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow