site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > DIMAQ VOICE Online - spotkania z digitalem w digitalu #3
19.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

DIMAQ VOICE Online – spotkania z digitalem w digitalu #3

Grafika_DVO

W najbliższy wtorek odbędzie się kolejne spotkanie DIMAQ VOICE Online! Można w nim wziąć udział nie ruszając się z domu. Tym razem tematem przewodnim będzie wideo i jego rola w sukcesie kampanii.

Nowa formuła online

Spotkanie online odbędzie już 21 kwietnia. Tradycyjnie we wtorek na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u zostanie udostępniona przygotowana przez prelegenta prelekcja. Przeprowadzona będzie w formie krótkiego wideo (10-15 min). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć wideo i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będą zbierane komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, organizatorzy przeprowadzą Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą się pojawiały.

Kreatywne Video

Prelegentem tego spotkania będzie Tomasz Sol z Video Solutions. Podczas prezentacji Tomasz pokaże swoje kreatywne podejście do tworzenia wideo i jego wpływ na sukces kampanii.

W 2014 r. projekt, do którego napisał scenariusz i wyreżyserował, zdobył MIXX w kategorii Branded Content. Jest założycielem ogólnopolskiego ruchu integrująco motywującego na rzecz robienia filmów WEŹ TO NAKRĘĆ!, który ma już 10 lat.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod wideo-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań, lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta – nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jaką 3oglądający przyznają w ankiecie online.

Warto dołączyć do wydarzenia na Facebook’u, aby otrzymywac powiadomienia o tym, kto wystąpi na kolejnych DIMAQ Voice Online. Wideo i live odbędą się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie.

digital dimaq marketing szkolenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAmerykańska gwiazda światowego rapu w reklamie Plusha
Ministerstwo Rozwoju udostępnia przedsiębiorcom infolinię wspieraną przez sztuczną inteligencję

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow