site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > DIMAQ wspiera biznes nie ruszając się domu #WspieramBiznesZDomu
30.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

DIMAQ wspiera biznes nie ruszając się domu #WspieramBiznesZDomu

woman-lying-and-typing-on-laptop-6249

Obecna sytuacja na świecie pokazała, że ciężko jest zachować stabilność i płynność finansową, zwłaszcza firmom z branż: turystyki, rozrywki czy transportu. Wówczas trzeba działać kreatywnie, podjąć wszelkie działania, które pomogą zminimalizować szkody, które mogą być następstwem epidemii. DIMAQ został partnerem akcji #WspieramBiznesZDomu szerząc w ten sposób ideę wsparcia i pomocy w dobie koronowirusa.

Najbardziej zagrożone są małe i średnie przedsiębiorstwa, które nawet w najśmielszych snach nie wyobrażały sobie obecnego scenariusza. Jednak umiejętność wspierania się w tych trudnych chwilach jest kluczowa, udowadnia to akcja #WspieramBiznesZDomu zainicjowana przez Łukasza Smolarskiego, autora projektu „Biznes Misja” będącego cyklem inspirujących wywiadów z ludźmi sukcesu. DIMAQ  dołączył do partnerów akcji, pokazując, że wzajemna promocja może okazać się złotą receptą na aktualną sytuację przedsiębiorstw na polskim rynku.

– Pomysł zrodził się po tym, jak zostałem zaproszony do poprowadzenia Webinaru na temat związany z biznesami i ich przyszłością. Szukaliśmy rozwiązań i wiele osób zaczęło do nas pisać i zgłaszać swoje potrzeby.  Tak narodził się pomysł #WspieramBiznesZDomu. Jednym z celów akcji  jest znalezienie nowych kanałów sprzedaży, a być może reorganizacji firmy, przeanalizowanie albo znalezienie nowego modelu biznesowego, a także ogólnopolska reklama działalności, aby w dobie epidemii docierać do większego grona klientów. Kolejny to zebranie społeczności różnych branż, która za darmo, lub w postaci barteru pomaga sobie w tych kwestiach, które są dla innego przedsiębiorcy największym wyzwaniem w czasach koronawirusa. Dołączamy także społeczność biznesową, zgromadzoną podczas 6 letniej działalności Biznes Misji – mówi Łukasz Smolarski, pomysłodawca projektu.

Aby jak najbardziej zmniejszyć skutki powyższej sytuacji, wszystkie szkolenia w ramach Akademii DIMAQ zostały przeniesione do świata online. Szkolenia odbywają się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizują program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

W ramach akcji firmy mogą liczyć na wsparcie oraz kreatywne rozwiązania, które pomogą zachować płynność finansową. Może to być pomoc fizyczna czy tworzenie oprogramowania.

– Są to konkretne działania: zaczynając od reklamy w Ogólnopolskim Portalu Biznes Misja, poprzez każdą pracę na którą zgłosi zapotrzebowanie przedsiębiorca i tak może to być np. postawienie sklepu online, szkolenie z social media, czy nauka modeli 3D, aby przestawić się na druk 3D i dalej sprzedawać produkty. Kolejna forma to zachęcanie do współpracy, barteru i innych form, aby nadal biznes mógł funkcjonować – dodaje.

Akcja wystartowała dopiero 22 marca, a już coraz więcej osób ze świata biznesu zostaje jej Ambasadorami.

W ramach współpracy DIMAQ przekaże szkolenia marketingowe online, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli podnieść swoje umiejętności z digital marketingu w zaciszu swojego domu w myśl hasła przewodniego #WspieramBiznesZDomu.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz wziąć udział w Biznes Misji, zgłoś się poprzez Facebooka Biznes Misja, YouTube – zakładka kontakt czy e-mail.

dimaq koronawirus wsparcie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów nie tylko na czas pandemii
Jak prawidłowo komunikować zmiany w dobie epidemii?

Podobne wpisy:

  • 1200x628 linkpost SM(9)
    Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją
  • 1200x628 DIMAQVOICE34
    Znamy agendę ostatniego spotkania DIMAQ Voice w tym roku!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow