Movement That Inspires to brand message Kia, którą marka chciała jednocześnie utrwalić w pamięci obecnych już odbiorców, jak i dotrzeć do nowej grupy docelowej. Za stworzenie koncepcji i realizację najnowszej kampanii odpowiada agencja WebTalk.
Marka Kia w ubiegłym roku przeszła rebranding i nieustająco poszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych. W duchu promowania nowego wizerunku Kia Polska, postanowiła zwrócić się w stronę tzw. modern individuals, osób otwartych na zmiany, kreatywnych, z optymistycznym podejściem do życia.
Kampania “Inspired by Kia” bazuje na trzech głównych filarach. Pierwszym jest współpraca z influencerami, patronami akcji. Łącznie zaangażowano czterech twórców, ujawnianych pojedynczo z początkiem każdego miesiąca akcji. Do tej pory ogłoszona została promotorka zdrowego trybu życia i instruktorka Zumby, Izabela Kin (22,3 tys. obserwujących), z początkiem października dołączył do niej DJ Noz (11,4 tys. obserwujących). Drugim filarem są publikowane na kanałach marki (YT, FB) spoty promocyjne, których głównymi bohaterami są patroni mówiący o tym, co ich inspiruje teraz, jak i co inspirowało w dążeniu do celu. Trzecim, kluczowym elementem są konkursy publikowane na ich profilach.
Co miesiąc u innego twórcy wybrani zostają zwycięzcy, zarówno konkursu głównego dostępnego na stronie Kia, jak i uczestnicy mini konkursu indywidualnego u każdego patrona. Już po pierwszej odsłonie konkursu widoczne są efekty dużego zaangażowania fanów. Zadanie konkursowe, mimo że wymagało czasu i myślenia koncepcyjnego, było tak bliskie odbiorcom, którzy mogli się utożsamiać z hasłem marki, że już po pierwszym etapie na stronie Inspired by Kia znaleźć można blisko 100 zgłoszeń.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii, rekomendację odpowiednich twórców odzwierciedlających niszową kreatywność, realizację i koordynację kampanii i konkursu oraz komunikację “Inspired by Kia” w social media marki odpowiada agencja WebTalk. Kampania potrwa do końca roku kalendarzowego. Za produkcję spotów wideo odpowiada studio kreatywne Las Rąk.
Komentarze: brak