site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > DJ Noz w kampanii “Inspired by Kia”
14.11.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

DJ Noz w kampanii “Inspired by Kia”

KIA_Inspired By Kia

Movement That Inspires to brand message Kia, którą marka chciała jednocześnie utrwalić w pamięci obecnych już odbiorców, jak i dotrzeć do nowej grupy docelowej. Za stworzenie koncepcji i realizację najnowszej kampanii odpowiada agencja WebTalk.

Marka Kia w ubiegłym roku przeszła rebranding i nieustająco poszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych. W duchu promowania nowego wizerunku Kia Polska, postanowiła zwrócić się w stronę tzw. modern individuals, osób otwartych na zmiany, kreatywnych, z optymistycznym podejściem do życia.

Kampania “Inspired by Kia” bazuje na trzech głównych filarach. Pierwszym jest współpraca z influencerami, patronami akcji. Łącznie zaangażowano czterech twórców, ujawnianych pojedynczo z początkiem każdego miesiąca akcji. Do tej pory ogłoszona została promotorka zdrowego trybu życia i instruktorka Zumby, Izabela Kin (22,3 tys. obserwujących), z początkiem października dołączył do niej DJ Noz (11,4 tys. obserwujących). Drugim filarem są publikowane na kanałach marki (YT, FB) spoty promocyjne, których głównymi bohaterami są patroni mówiący o tym, co ich inspiruje teraz, jak i co inspirowało w dążeniu do celu. Trzecim, kluczowym elementem są konkursy publikowane na ich profilach.

Co miesiąc u innego twórcy wybrani zostają zwycięzcy, zarówno konkursu głównego dostępnego na stronie Kia, jak i uczestnicy mini konkursu indywidualnego u każdego patrona. Już po pierwszej odsłonie konkursu widoczne są efekty dużego zaangażowania fanów. Zadanie konkursowe, mimo że wymagało czasu i myślenia koncepcyjnego, było tak bliskie odbiorcom, którzy mogli się utożsamiać z hasłem marki, że już po pierwszym etapie na stronie Inspired by Kia znaleźć można blisko 100 zgłoszeń.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii, rekomendację odpowiednich twórców odzwierciedlających niszową kreatywność, realizację i koordynację kampanii i konkursu oraz komunikację “Inspired by Kia” w social media marki odpowiada agencja WebTalk. Kampania potrwa do końca roku kalendarzowego. Za produkcję spotów wideo odpowiada studio kreatywne Las Rąk.

kampania kampania reklamowa KIA

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMeta tworzy nowe narzędzia, aby ułatwić twórcom rozwijanie biznesów na Facebooku i Instagramie
Black Friday 2022: statystyki i trendy sprzedaży online

Podobne wpisy:

  • Książka Kotlera
    Guru marketingu, Kotler, o najciekawszych kampaniach w Polsce!
  • 2400x1200
    Digital Hub Warsaw firmy Bayer szuka kolejnych #techwizards. Ruszyła nowa kampania rekrutacyjna

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Konferencja Sales Boost Summit na 7. urodziny More Bananas
  • 6 narzędzi, które pomoże Ci znaleźć influencera
  • Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow