site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Dobrze, że jesteś! – MultiSport promuje powroty do treningów w obiektach sportowych
30.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Dobrze, że jesteś! – MultiSport promuje powroty do treningów w obiektach sportowych

MS_Dobrze że jesteś

Swoje home-made hantle… możesz już wypić. W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowych. Kampania zachęca również do udziału w wakacyjnej grywalizacji, premiującej aktywność fizyczną.

Ogólnopolska kampania „Dobrze, że jesteś!” bazuje na humorystycznej wizji aktywności fizycznej z okresu izolacji społecznej, kiedy zamknięte zostały obiekty sportowo-rekreacyjne. Z powodu pandemii miłośnicy sportu przez ponad dwa miesiące ćwiczyli online, zamieniali mieszkania w sale treningowe, a profesjonalny sprzęt sportowy zastępowali przedmiotami codziennego użytku. Dziś domowe treningi mogą w końcu zejść na dalszy plan.

źródło: materiały prasowe

O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypominają użytkownikom Programu MultiSport humorystyczne kreacje reklamowe, które są podstawą wakacyjnej kampanii „Dobrze, że jesteś!” prowadzonej na przełomie lipca i sierpnia w  kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a animowane wersje plakatów warszawiacy będą mogli obejrzeć także na ekranach w Metrze.

Home-made hantle na Olx

W serwisie aukcyjnym Olx miłośnicy aktywności fizycznej, poszukujący akcesoriów sportowych, znajdą „oferty sprzedaży” m.in. domowego sparing-partnera oraz home-made hantli w postaci butelek z wodą.

źródło: materiały prasowe
Ćwicz bezpiecznie i tak, jak lubisz

Wszystkie działania reklamowe kierują odbiorców na stronę internetową, gdzie dostępne są informacje dotyczące:

  • bezpieczeństwa sanitarnego w obiektach sportowo-rekreacyjnych,
  • Letniej Gry MultiSport i nagród, które można uzyskać za zebrane podczas aktywności fizycznej punkty,
  • treningów i zdrowego odżywiania, w tym materiały eksperckie i profesjonalne konsultacje online z trenerami i dietetykami, które ułatwią zdrowy powrót do regularnej aktywności fizycznej.

Organizatorzy podkreślają, że głównymi adresatami projektu i działań komunikacyjnych są użytkownicy Programu MultiSport, a kampania „Dobrze, że jesteś!” odpowie w najbliższych tygodniach także na aktualne potrzeby klientów, czyli firm udostepniających karty swoim pracownikom oraz partnerów, czyli obiektów sportowo-rekreacyjnych, które honorują karty MultiSport.

Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.

kampania reklamowa kampania wizerunkowa MultiSport

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak ustrzec profil w social media przed kradzieżą? [poradnik]
Narodowy Instytut Dziedzictwa z nową identyfikację wizualną

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow