site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Donald Trump chce stworzyć własne media społecznościowe
2.04.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Donald Trump chce stworzyć własne media społecznościowe

icon-2486501_1280

Donald Trump postanowił stworzyć własną sieć mediów społecznościowych, w których nie tylko będzie publikował wpisy, ale również decydował o rodzaju cenzurowanych treści. Projekt ma zostać udostępniony za dwa-trzy miesiące.

Dlaczego zdecydowano się na taki krok?

Decyzja o powstaniu nowych portali społecznościowych miała zapaść po tym, jak Twitter, Facebook i YouTube zablokowali profil byłego prezydenta USA. W geście solidarności zwolennicy kontrowersyjnego polityka również opuścili wyżej wymienione portale. Teraz Trump chce stworzyć miejsce, gdzie zarówno on, jak i jego sprzymierzeńcy będą mogli bez ograniczeń publikować swoje treści.

Czy to się uda?

Nowe medium najprawdopodobniej zostanie skierowane przeciwko konserwatystom, ponieważ ich przedstawiciele często powtarzają, że popularne media społecznościowe są uprzedzone wobec poglądów prawicowych. Jednak cała akcja nie jest tak prosta do zorganizowania. Aby uruchomić nowe serwisy, potrzeba nie tylko koncepcji i dużej ilości pieniędzy, ale także wsparcia dużych firm. Te z kolei biorąc pod uwagę kontrowersyjną postać byłego prezydenta Stanów Zjednoczonych, mogą nie być zainteresowani współpracą z politykiem.

Czy to dojdzie do skutku, a jeśli tak, to czy amerykanie będą chętnie korzystać z serwisu? Na razie zostaje nam tylko czekać na rozwój wydarzeń.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Gerd Altmann/Pixabay

Donald Trump social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisH&M został zbojkotowany przez Chiny za wycofanie bawełny produkowanej przez “współczesne niewolnictwo”
Ukraińska społeczność w Polsce bohaterem wspólnej kampanii Fundacji Nasz Wybór i Facebooka

Podobne wpisy:

  • jana-sabeth-7b1W1mcwekw-unsplash
    "Bez wody nie ma Ż" - wspólna akcja Żywiec Zdrój oraz Grupy Żywiec
  • heart-2338154_1280
    Jak prowadzić działania PR w branży medycznej?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...