site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > DoubleVerify zwiększa zakres usług uwierzytelniania jakości mediów także na YouTube Shorts i inne formaty
10.08.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

DoubleVerify zwiększa zakres usług uwierzytelniania jakości mediów także na YouTube Shorts i inne formaty

cardmapr-nl-N8Pnhrcr73o-unsplash

DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Google i jej Ads Data Hub for Measurement Partners, poprzez udostępnienie pomiarów mediów i pomocy w maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead i In-Feed Video. Technologie i narzędzia oferowane przez DV pomogą reklamodawcom korzystającym z YouTube Shorts zapewnić, że ich reklamy wideo są widoczne, oglądane przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed oszustwami/nieprawidłowym ruchem (invalid traffic, IVT).

YouTube uruchomił Shorts jako nowy sposób tworzenia zabawnych, krótkich filmów dla użytkowników prywatnych i biznesowych, przy użyciu wyłącznie telefonów komórkowych. Reklamy w formie Shorts dają markom immersyjną, stworzoną z myślą o mobilności, możliwość dotarcia do publiczności o wysokim zainteresowaniu, poprzez treści zgodne z ich upodobaniami.

– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze rozwiązanie o pomiary viewability oraz fraudów w YouTube Shorts, zapewniając globalnym markom większą przejrzystość i pewność w ich inwestycjach – komentuje Mark Zagórski, dyrektor generalny DoubleVerify. – Krótkie filmy zapewniają reklamodawcom forum o dużym zaangażowaniu, umożliwiające kontakt z pełnymi pasji społecznościami internetowymi. Poszerzenie naszego partnerstwa umożliwi naszym klientom uwierzytelnianie ich mediów i maksymalizację skuteczności ich kampanii – dodaje.

Dzięki technologii weryfikacji jakości DV reklamodawcy korzystający z filmów YouTube Shorts odnoszą następujące korzyści:

• Pomiar oszustw (Fraud Measurement) : Aby reklama była skuteczna, musi ją zobaczyć człowiek. DoubleVerify identyfikuje i chroni reklamodawców przed fraudami i IVT (invalid traffic) – od zainfekowanych urządzeń, po oszustwa z wykorzystaniem botów.

• Uwierzytelnianie widoczności reklam (Viewability Authentication): DV zapewnia kompleksowy pomiar widoczności (viewability), dając jasność co do tego, czy reklama ma szansę zostać zauważona i potwierdzając jej potencjał do wywarcia wpływu na odbiorcę.

– DoubleVerify nieustannie wprowadza innowacje, by oferować najlepsze w swojej klasie rozwiązania zapewniające jak najpełniejsze pomiary jakości multimediów w różnych formatach, ekranach i środowiskach zakupowych. Kampanie na Youtube stanowią ważną część mediaplanów reklamodawców w naszym regionie. To niezwykle ważne, że możemy obecnie dostarczyć pomiar w nowych obszarach – twierdzi Hubert Świtalski, Business Director w DoubleVerify odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej. 

Ponadto DoubleVerify zapewnia również pomiary widoczności (viewability) i oszustw (fraud measurement) w zasobach reklamowych YouTube Masthead i In-Feed Video. Reklamodawcy mają dostęp do danych pomiarowych i insightów dotyczących wszystkich nowych zasobów reklamowych za pośrednictwem DV PinnacleⓇ, autorskiej platformy usług i raportów analitycznych DoubleVerify, dzięki czemu mogą monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych w YouTube. Firma DoubleVerify zapewnia pomiary widoczności i oszustw w rozwiązaniach reklamowych YouTube i Google od 2011 roku. W 2018 roku DoubleVerify została partnerem Google w zakresie pomiarów bezpieczeństwa marki (Brand Safety) i widoczności (Viewability). W 2020 r. firma DV uruchomiła usługę Authentic Brand Suitability w Google Display & Video 360, a w 2022 r. jako pierwsza firma weryfikacyjna uzyskała akredytację MRC w zakresie niezależnego zewnętrznego raportowania widoczności reklam w YouTube. Na początku tego roku firma DoubleVerify uruchomiła DV Campaign Automator™, aby usprawnić cały proces traffickingu w usłudze Google Campaign Manager 360.

Źródło zdjęcia głównego: CardMapr.nl / Unsplash

DoubleVerify Shorts YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOmnichannel – najbezpieczniejszy handel
Powstał nowy spot reklamowy dla marki Pokemon

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    Facebook i YouTube królują w zestawieniu internetowych reklamodawców

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow