site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Druga edycja eTrade Show już w marcu
3.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Druga edycja eTrade Show już w marcu

Etrade_Notka

Targi eTrade Show stanowią drugą edycję wydarzenia dla branży e-handlu. To wyjątkowa konferencja prowadzona przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce. Oznacza to 100 sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego, strefę ekspertów poświęconą branży IT i blogom, spotkania biznesowe business matching oraz moderowany networking w strefach stworzonych przez Google Internetowe rewolucje w eksporcie. Wszystko w jeden dzień, w części Business Club PGE Narodowego 5 marca 2020 r. w Warszawie.

Dlaczego warto przyjść?

Po sukcesie pierwszej edycji targów i ogromnym zainteresowaniu odwiedzających, wydarzenie przenosi się do prestiżowej części PGE Narodowego, czyli Business Club.

Swoje oferty zaprezentują dostawcy rozwiązań płatniczych, logistycznych, programistycznych czy marketingowych dla sklepów internetowych. Odwiedzający będą mieli szanse wziąć udział w konferencji edukacyjnej i zapoznać się z czynnikami sukcesu w e-commerce, a także dowiedzieć się, jak zacząć sprzedawać w Internecie bez wielkiego budżetu oraz jak pozyskiwać leady sprzedażowe niskim kosztem. Będą mogli wybrać spośród dwóch konferencji edukacyjnych pro i lite.

Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu elektronicznego. W ubiegłej edycji były m.in. takie firmy jak: FedEx, home.pl, InPost, kredytmarket, Przelewy 24, ING iMoje, Poczta Polska, Gonito i wiele innych.

Czego można się spodziewać tym razem?
  •  Ponad 1000 m2 strefy wystawienniczej. To przestrzeń, gdzie pojawią się wiodące marki z branży e-commerce. Poznamy rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności. Strefa dostawców rozwiązań i podwykonawców dla jeszcze lepszych wyników sprzedażowych w sklepach internetowych.
  • Konferencji edukacyjnej – Bądź liderem w CX. Jednocześnie na dwóch scenach pro & lite wystąpią eksperci branży e- handlu przeprowadzając uczestników przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e-handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową, kierunku e-commerce. Opowiedzą też o tym, czy Influencerzy sprzedają, jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami lub czym jest Viral Loop Hack Marketing.
  • Bezpłatnych warsztatów dla wystawców. Przed rozpoczęciem wydarzenia organizujemy dla wystawców szkolenie z autoprezentacji biznesowej.
  • Strefy ekspertów. To strefa dla branży IT i blogów, gdzie specjaliści będą doradzać w zakresie systemów automatyzacji sprzedaży w omnichannel, implementowaniu koszyków oraz programowaniu.
  • Business Matching. Są to 15 minutowe spotkania biznesowe. Ciesząca się zainteresowaniem forma bezpośrednich, konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji mobilnej.

Targi eTrade Show 2020 to wydarzenie dla liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych, którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce.

Program i bilety są dostępne na stronie.

7 godz., 100 rozwiązań dla e-commerce, 2,5 tys. odwiedzających przedsiębiorców, 2 sceny konferencji, 22 prelegentów. Unikatowe wydarzenia towarzyszące, prestiżowa lokalizacja. Dołącz do liderów branży e-commerce 5 marca 2020.

Organizatorem targów jest IC Events.

e-commerce sprzedaż targi

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis6 zasad dobrego projektowania przycisków zgodnie z UX design
Kampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” z 3 mln wyświetleń

Podobne wpisy:

  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow