Targi eTrade Show stanowią drugą edycję wydarzenia dla branży e-handlu. To wyjątkowa konferencja prowadzona przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce. Oznacza to 100 sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego, strefę ekspertów poświęconą branży IT i blogom, spotkania biznesowe business matching oraz moderowany networking w strefach stworzonych przez Google Internetowe rewolucje w eksporcie. Wszystko w jeden dzień, w części Business Club PGE Narodowego 5 marca 2020 r. w Warszawie.
Dlaczego warto przyjść?
Po sukcesie pierwszej edycji targów i ogromnym zainteresowaniu odwiedzających, wydarzenie przenosi się do prestiżowej części PGE Narodowego, czyli Business Club.
Swoje oferty zaprezentują dostawcy rozwiązań płatniczych, logistycznych, programistycznych czy marketingowych dla sklepów internetowych. Odwiedzający będą mieli szanse wziąć udział w konferencji edukacyjnej i zapoznać się z czynnikami sukcesu w e-commerce, a także dowiedzieć się, jak zacząć sprzedawać w Internecie bez wielkiego budżetu oraz jak pozyskiwać leady sprzedażowe niskim kosztem. Będą mogli wybrać spośród dwóch konferencji edukacyjnych pro i lite.
Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu elektronicznego. W ubiegłej edycji były m.in. takie firmy jak: FedEx, home.pl, InPost, kredytmarket, Przelewy 24, ING iMoje, Poczta Polska, Gonito i wiele innych.
Czego można się spodziewać tym razem?
- Ponad 1000 m2 strefy wystawienniczej. To przestrzeń, gdzie pojawią się wiodące marki z branży e-commerce. Poznamy rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności. Strefa dostawców rozwiązań i podwykonawców dla jeszcze lepszych wyników sprzedażowych w sklepach internetowych.
- Konferencji edukacyjnej – Bądź liderem w CX. Jednocześnie na dwóch scenach pro & lite wystąpią eksperci branży e- handlu przeprowadzając uczestników przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e-handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową, kierunku e-commerce. Opowiedzą też o tym, czy Influencerzy sprzedają, jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami lub czym jest Viral Loop Hack Marketing.
- Bezpłatnych warsztatów dla wystawców. Przed rozpoczęciem wydarzenia organizujemy dla wystawców szkolenie z autoprezentacji biznesowej.
- Strefy ekspertów. To strefa dla branży IT i blogów, gdzie specjaliści będą doradzać w zakresie systemów automatyzacji sprzedaży w omnichannel, implementowaniu koszyków oraz programowaniu.
- Business Matching. Są to 15 minutowe spotkania biznesowe. Ciesząca się zainteresowaniem forma bezpośrednich, konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji mobilnej.
Targi eTrade Show 2020 to wydarzenie dla liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych, którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce.
Program i bilety są dostępne na stronie.
7 godz., 100 rozwiązań dla e-commerce, 2,5 tys. odwiedzających przedsiębiorców, 2 sceny konferencji, 22 prelegentów. Unikatowe wydarzenia towarzyszące, prestiżowa lokalizacja. Dołącz do liderów branży e-commerce 5 marca 2020.
Organizatorem targów jest IC Events.
Komentarze: brak