site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
24.03.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360

firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash

Dzięki nowemu narzędziu reklamodawcy będą mogli poprawić efektywność operacyjną działań na platformie Google oraz poświęcić więcej czasu i zasobów na strategię i efektywność kampanii. DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła wprowadzenie DV Campaign Automator dla Google Campaign Manager 360.

DV Campaign Automator to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku, które usprawnia cały proces trafikowania kampanii – od tworzenia kampanii i korekty ustawień, po zarządzanie tagami, rozliczanie i raportowanie – usuwając konieczność manualnego wykonywania wielu czynności, które mogą utrudniać realizację kampanii i wpływać negatywnie na jej efektywność.

DV Campaign Automator działa we wszystkich formatach i na wszystkich urządzeniach, w tym na komputerach stacjonarnych, w internecie mobilnym, aplikacjach mobilnych i CTV.

Google Campaign Manager 360 to wiodący globalny ad server reklamodawców. Marki i agencje, które zarządzają kampaniami za pomocą Google Campaign Managera 360, korzystają również z rozwiązań weryfikacyjnych, by chronić swoje inwestycje w digital i mierzyć jakość prowadzonych kampanii.

W przeszłości proces konfiguracji i tagowania między platformami weryfikacyjnymi a Google Campaign Managerem 360 odbywał się ręcznie – co wymagało od reklamodawców i agencji tworzenia i „opakowywania” kampanii w tagi weryfikacyjne. Czynności te mogą nie tylko wydłużać czas potrzebny do uruchomienia kampanii, ale w wielu przypadkach tagi są również nieumyślnie pomijane z powodu błędu ludzkiego, co w konsekwencji pozostawia kampanie bez odpowiedniej ochrony.

Aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami, zespoły specjalistów zaangażowanych w prowadzenie kampanii potrzebują rozwiązań, które mogą zautomatyzować proces trafikowania kampanii i komunikacji pomiędzy rozwiązaniami weryfikacyjnymi a Google Campaign Managerem 360.

Aby ich wspomóc DV Campaign Automator automatyzuje cały proces trafikowania kampanii w obszarze weryfikacji, oferując jednocześnie wszechstronną ochronę i możliwości raportowania. Dzięki temu rozwiązaniu marketerzy i agencje będący jednocześnie klientami Google i DoubleVerify będą mogli:

  • Szybciej uruchamiać kampanie: DV Campaign Automator umożliwia reklamodawcom przyspieszenie procesu aktywacji kampanii, poprzez pełną automatyzację trafikowania kampanii i eliminację konieczności manualnej wymiany danych między systemami Google i DV.
  •  Zwiększyć efektywność operacyjną: DV usuwa większość ręcznych i powtarzalnych punktów styku. Zgodnie z wewnętrzną analizą DV, Campaign Automator może skrócić czas konfiguracji kampanii nawet o 85% w ramach DV Pinnacle® (platforma do analiz i raportowania) – oszczędzając reklamodawcom zasobów i umożliwiając im skupienie się bardziej na innych krytycznych aspektach strategii i egzekucji kampanii.
  • Mieć większą pewność, że ich reklamy są chronione, widoczne i dostarczane we właściwe miejsca: poprzez DV Campaign Automator klienci mogą łatwiej aktywować pomiar DV Authentic AdTM – upewniając się, że ich reklamy są oglądane przez prawdziwego człowieka, w bezpiecznym i odpowiednim dla marki środowisku oraz we właściwej lokalizacji. To rozwiązanie udostępnia również szereg unikalnych funkcji, takich jak raportowanie Programmatic Analytics czy DV Video Filtering.
  • Maksymalizować performance kampanii: Dzięki nowemu narzędziu klienci mogą również z łatwością aktywować platformę DV Authentic Attention®, akredytowane przez MRC rozwiązanie pomiarowe, które dostarcza aktualnych informacji na poziomie wyświetleń, w celu optymalizacji wydajności kampanii – od wpływu jakości ekspozycji reklamy, po kluczowe wymiary zaangażowania konsumentów.

– Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem DV Campaign Automator, który zapewnia reklamodawcom wyjątkowe rozwiązanie, w pełni automatyzujące wsparcie weryfikacji, konfigurację kampanii i trafikowanie w usłudze Google Campaign Manager 360  – komentuje Jack Smith, Chief Product Officer w DoubleVerify – Dzięki DV Campaign Automator upraszczamy i automatyzujemy cały proces między naszym systemem a najczęściej używanym ad serverem na świecie, aby lepiej wspierać globalne marki i agencje.

Nowe rozwiązanie DoubleVerify zostało opracowane w ścisłej współpracy z Google, umożliwiając kompleksową automatyzację end-to-end w ramach Google Campaign Manager 360. Podkreśla zaangażowanie Google we wspieranie klientów reklamowych (marketerów i agencji) poprzez usprawnianie trafikowania kampanii i istotne insighty.

DoubleVerify współpracuje z koncernem Google od 2011 roku, zapewniając pomiary widoczności reklam (Viewability) i wykrywanie fraudów reklamowych w YouTube i Google. W 2018 roku firma DoubleVerify została wybrana  jako zaufany partner Google ds. pomiarów w zakresie bezpieczeństwa marki (Brand Safety) i widoczności reklam (Viewability) w ramach Measurement Partner Program. W 2020 r. DoubleVerify uruchomiła usługę Authentic Brand Suitability w Google Display & Video 360, a na początku zeszłego roku jako pierwsza firma weryfikacyjna uzyskała akredytację MRC w zakresie niezależnego zewnętrznego raportowania widoczności w serwisie YouTube.

DoubleVerify to platforma oprogramowania do pomiaru i analizy mediów cyfrowych. Misją firmy jest uczynienie ekosystemu reklamy cyfrowej silniejszym i bezpieczniejszym, a tym samym zachowanie uczciwej wymiany wartości między kupującymi i sprzedającymi media cyfrowe. Setki reklamodawców z listy Fortune 500 korzystają na całym świecie z bezstronnych danych i analiz DoubleVerify w celu poprawy jakości i skuteczności kampanii oraz maksymalizacji zwrotu z inwestycji w reklamę cyfrową.

Źródło zdjęcia głównego: Firmbee.com/Unsplash

Google Google Campaign narzędzia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Podobne wpisy:

  • bruce-mars-FWVMhUa_wbY-unsplash
    6 narzędzi, które pomoże Ci znaleźć influencera
  • pexels-vlada-karpovich-4050304
    Jak pisać teksty do internetu w 2023 roku?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow