site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Dwucyfrowy wzrost mimo pandemii. Huawei prezentuje wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2020 r.
29.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Dwucyfrowy wzrost mimo pandemii. Huawei prezentuje wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2020 r.

dmitry-rodionov-PjCQ5-4OwaI-unsplash

Huawei zaprezentował wyniki finansowe za pierwszą połowę 2020 roku. Globalnie firma wygenerowała w tym okresie przychody w wysokości 64,2 miliarda dolarów (454 mld CNY), co stanowi wzrost o 13,1% rok do roku, podczas gdy marża netto wyniosła 9,2%.

Na łączne przychody składało się 22,6 miliarda dolarów (159,6 mld CNY) z segmentu rozwiązań dla operatorów, 5,1 miliarda dolarów (36,3 mld CNY) z działu enterprise oraz 36,2 miliarda dolarów (255,8 mld CNY) przychodu wypracowanego na sprzedaży produktów konsumenckich.

Podczas globalnej walki z pandemią COVID-19 technologie teleinformatyczne stały się nie tylko jednym z kluczowych narzędzi służących powstrzymaniu rozprzestrzeniania choroby, ale także motorem napędowym ożywienia gospodarczego. Huawei umocnił współpracę z operatorami i partnerami branżowymi w celu utrzymania stabilnych operacji sieciowych, przyspieszenia transformacji cyfrowej i wspierania wysiłków na rzecz powstrzymania lokalnych epidemii, a także ponownego otwarcia lokalnych gospodarek.

Dane finansowe podane w raporcie zostały opracowane zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej.

Źródło zdjęcia głównego: Dmitry Rodionov/Unsplash

Huawei koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPublic Relations i działanie agencji w okresie pandemii. Jak odnaleźć się na rynku w trudnych czasach? [wywiad]
Bank Pekao w nowej kampanii zachęca rodziców do edukacji finansowej dzieci

Podobne wpisy:

  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR
  • alex-escu--FRambyM4kY-unsplash
    Robert Lewandowski nie będzie już ambasadorem marki Huawei

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow