site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo!
12.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo!

Dziadek_team_NGO_LI

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”.

W ramach kampanii, w prasie branżowej oraz opiniotwórczych tygodnikach pojawiły się reklamy skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych, oferujące bezpłatną pracę kreatywną agencji dla wybranego podmiotu trzeciego sektora. Akcja ta ma na celu znalezienie fundacji, stowarzyszenia, inicjatywy obywatelskiej lub organizacji pożytku publicznego, z którą agencja będzie mogła nawiązać długofalową współpracę przy planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych.

Dziadek do orzechów w tekście swojej reklamy prasowej zwraca także uwagę na potrzebę współpracy firm z organizacjami non-profit i wyraża przekonanie, że każde przedsiębiorstwo powinno na swój sposób włączyć się w pomoc w realizacji celów społecznych. To przeświadczenie agencja postanowiła wcielić w życie, zapraszając do współpracy organizacje non-profit i oferując to, co ma najlepszego – swoją pracę.

Zakres działań oferowanych przez agencję ma obejmować opracowanie strategii komunikacji marki, tworzenie pomysłów na kampanie reklamowe, wsparcie kreatywne i organizacyjne podczas produkcji, pomoc w planowaniu i zakupie mediów, wsparcie w czasie trwania kampanii oraz szczegółowe raportowanie wyników. Umowa między agencją a NGO ma wyglądać analogicznie do standardowej współpracy na linii agencja-klient, z tą różnicą, że za całą swoją pracę dla trzeciego sektora nie będzie pobierane żadne wynagrodzenie.

Kampania potrwa do końca marca. Do tego czasu symboliczne puste miejsce w fotelu dziadka będzie czekało na organizację, która zechce rozpocząć taką kooperację. Aby to zrobić, należy wejść na stronę agencji i odpowiedzieć na kilka krótkich pytań, będących zarazem rodzajem mini-briefu. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi i dalszych rozmów z zainteresowanymi podmiotami, Dziadek do orzechów wybierze organizację, dla której będzie pracować za okrągłe 0 złotych (słownie: zero złotych).

agencja kampania NGO

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisO komunikacji, influencerach i kryzysach, czyli wywiad z dr hab. Dariuszem Tworzydło
5 błędów webwritingu, które zakłócają komunikację

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow