Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”.
W reklamach prasowych oraz na portalach społecznościowych agencja zobowiązała się do wybrania organizacji trzeciego sektora, dla której przez najbliższe lata będzie pracowała bezpłatnie. Zbieranie zgłoszeń zakończyło się z końcem marca. Jak twierdzą przedstawiciele agencji, na podany w ogłoszeniu adres mailowy nadesłanych zostało kilkaset zgłoszeń od organizacji z całej Polski. Spośród wszystkich z nich Dziadek do orzechów wybrał fundację Centrum Praw Kobiet, z którą nawiąże długofalową współpracę.
Zakres działań będzie obejmował opracowanie strategii komunikacji marki, tworzenie pomysłów na kampanie reklamowe, wsparcie kreatywne i organizacyjne podczas produkcji, pomoc w planowaniu i zakupie mediów, wsparcie w czasie trwania kampanii oraz szczegółowe raportowanie wyników.
Misją Centrum Praw Kobiet jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet w życiu prywatnym, publicznym i zawodowym. Organizacja dąży do stworzenia warunków umożliwiających kobietom korzystanie z należnych im praw człowieka w tym prawa do życia wolnego od przemocy i dyskryminacji oraz realizację konstytucyjnej zasady równouprawnienia płci.
– Owocną współpracę z Centrum Praw Kobiet zapowiadało już pierwsze zgłoszenie fundacji. Następnie podczas rozmów z zarządem fundacji utwierdziliśmy się w przekonaniu, że będzie to partner, z którym stworzymy wspaniałe kampanie reklamowe. Prace dla Centrum Praw Kobiet rozpoczniemy w maju. Pierwsze efekty będą publikowane w ciągu kilku kolejnych miesięcy – komentuje wybór współzałożyciel agencji, Albert Stęclik.
Dodatkowo Dziadek do orzechów rzuca wyzwanie innym agencjom reklamowym. Za pośrednictwem swojego fanpage’a zaprasza je do udziału w akcji i nawiązania współpracy z NGO, które nie zostały wybrane, ale przeszły do ostatniego etapu rekrutacji. Więcej informacji na ten temat znajduje się na fanpage’u.
Komentarze: brak