site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Dziadek do orzechów znalazł NGO, dla którego będzie pracować za darmo!
17.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Dziadek do orzechów znalazł NGO, dla którego będzie pracować za darmo!

DDO2

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”.

W reklamach prasowych oraz na portalach społecznościowych agencja zobowiązała się do wybrania organizacji trzeciego sektora, dla której przez najbliższe lata będzie pracowała bezpłatnie. Zbieranie zgłoszeń zakończyło się z końcem marca. Jak twierdzą przedstawiciele agencji, na podany w ogłoszeniu adres mailowy nadesłanych zostało kilkaset zgłoszeń od organizacji z całej Polski. Spośród wszystkich z nich Dziadek do orzechów wybrał fundację Centrum Praw Kobiet, z którą nawiąże długofalową współpracę.

Zakres działań będzie obejmował opracowanie strategii komunikacji marki, tworzenie pomysłów na kampanie reklamowe, wsparcie kreatywne i organizacyjne podczas produkcji, pomoc w planowaniu i zakupie mediów, wsparcie w czasie trwania kampanii oraz szczegółowe raportowanie wyników.

Misją Centrum Praw Kobiet jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet w życiu prywatnym, publicznym i zawodowym. Organizacja dąży do stworzenia warunków umożliwiających kobietom korzystanie z należnych im praw człowieka w tym prawa do życia wolnego od przemocy i dyskryminacji oraz realizację konstytucyjnej zasady równouprawnienia płci.

– Owocną współpracę z Centrum Praw Kobiet zapowiadało już pierwsze zgłoszenie fundacji. Następnie podczas rozmów z zarządem fundacji utwierdziliśmy się w przekonaniu, że będzie to partner, z którym stworzymy wspaniałe kampanie reklamowe. Prace dla Centrum Praw Kobiet rozpoczniemy w maju. Pierwsze efekty będą publikowane w ciągu kilku kolejnych miesięcy – komentuje wybór współzałożyciel agencji, Albert Stęclik.

Dodatkowo Dziadek do orzechów rzuca wyzwanie innym agencjom reklamowym. Za pośrednictwem swojego fanpage’a zaprasza je do udziału w akcji i nawiązania współpracy z NGO, które nie zostały wybrane, ale przeszły do ostatniego etapu rekrutacji. Więcej informacji na ten temat znajduje się na fanpage’u.

agencja kampania NGO wyzwanie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZnaleźć miłość na Facebooku? Teraz to łatwiejsze niż myślisz
FRANK’S RedHot – ostro wchodzi do Polski!

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow