site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Dzień Bezpiecznego Internetu 2019 z RBS
5.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Dzień Bezpiecznego Internetu 2019 z RBS

cyber-security-cybersecurity-device-60504

DBI 2019 odbywa się 5 lutego br. pod hasłem „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”. Organizatorzy tegorocznej edycji zapraszają wszystkich do współtworzenia twórczego i bezpiecznego środowiska online. Celem jest podkreślenie istoty współpracy między różnymi sektorami przy wspieraniu pozytywnych zmian w sieci. Działania te mają także wpływ na tworzenie kultury i zrozumienia oraz promocję tolerancji w internecie.

W tym roku do polskich obchodów po raz pierwszy przystąpił Royal Bank of Scotland, który w Szkocji już od kilku lat współpracuje z Policją przy obchodach Dnia Bezpiecznego Internetu (Safer Internet Day).

– Nasza codzienna praca polega m.in. na dbaniu o bezpieczeństwo naszych partnerów. Nasi klienci oraz pracownicy często są także rodzicami, musimy więc dostrzegać problemy dotyczące bezpieczeństwa dzieci nie tylko poza domem, ale również w internecie. Zależy nam, by wiedziały, jak rozsądnie z niego korzystać, jakie niesie zagrożenia i korzyści. Dlatego też z ogromną przyjemnością zaangażowaliśmy się w obchody DBI w Polsce – mówi Marcin Świdziński z National Westminster Bank.

Jednym z działań w ramach Dnia Bezpiecznego Internetu jest zgłaszanie przez szkoły lub klasy z całej Polski swoich autorskich inicjatyw, związanych z podnoszeniem świadomości uczniów i rodziców – mogą to być warsztaty, zabawy, szkolenia czy happeningi. RBS, jako jeden z partnerów akcji, ufunduje dla wybranych przez organizatorów szkół trzy nagrody:

  • sprzęt sportowy, aby wspierać spędzanie czasu „offline”, a także książki poruszające tematykę cyberbezpieczeństwa,
  • całodniowe zajęcia (w wybranej szkole) w formie warsztatów z zakresu bezpieczeństwa korzystania z Internetu, mediów społecznościowych oraz e-maila, prowadzone przez ekspertów banku,
  • wycieczkę wybranej klasy do RBS Poland, podczas której uczniowie dowiedzą się, na czym polega praca w banku, a także będą mieli okazję zobaczyć „laboratorium pentestowe”, czyli miejsce, gdzie „etyczni hakerzy” RBS sprawdzają bezpieczeństwo swoich systemów bankowych.

Ponadto, w ramach obchodów akcji DBI 2019, RBS organizuje u siebie „Tydzień Bezpiecznego Internetu”, w ramach którego przeprowadzona zostanie akcja informacyjna podnoszącą świadomość pracowników. Planowane są także warsztaty dla rodziców na temat tego, jak rozmawiać z dzieckiem o bezpieczeństwie w Internecie i na co rodzice powinni zwracać szczególną uwagę.

Organizatorem wydarzenia w Polsce od 2005 r. jest Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI), które tworzą Państwowy Instytut Badawczy NASK oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę – realizatorzy unijnego programu „Łącząc Europę” (ang. Connecting Europe Facility – CEF). Głównym partnerem wydarzenia jest Fundacja Orange. Partnerami DBI 2019 są Facebook Polska oraz Google Polska.

akcja edukacyjna akcja społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWidoczność reklam online – Polska poprawia się na tle europejskim, raport za IV kwartał 2018
Podsumowanie social mediów w 2018 – Instagram

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow