1 czerwca br. Radio ZET ruszyła ogólnopolska kampanią wizerunkową. Jej hasło,”Dzień dobry bardzo”, nie tylko kojarzone jest z porannym programem stacji, ale weszło również do potocznego języka i nierozerwalnie wiąże się z marką Radia ZET.
– Koncentrujemy się na pozytywnym przekazie, jaki płynie z radia od rana. Chcemy, aby Radio ZET było otwarte na ludzi. Nie tylko towarzyszyło słuchaczom w ich codziennych czynnościach, ale też inspirowało i było blisko nich i dla nich – mówi Maria Kulawik, Marketing Manager Radia ZET.
Przygotowane 15-sekundowe spoty można zobaczyć w telewizji, sieciach kin i internecie. Pojawiły się również na ekranach LED w centrach handlowych i dworcach PKP w kilkudziesięciu miastach w Polsce.
Za kreację kampanii odpowiadał zespół marketingu Grupy Eurozet, natomiast producentem spotu jest Filip Haman Tofi Productions. Zakupem mediów zajął się Zenith.
Komentarze: brak