site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Dziennikarze sportowi reklamują markę Crunchips
23.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Dziennikarze sportowi reklamują markę Crunchips

chips-cirspy-crisp-crispy-479628

Marka Crunchips – należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World – podjęła współpracę z dziennikarzami sportowymi. Rozpoczęli razem Kanał Sportowy w serwisie Youtube. Tworzą go Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.

W pierwszym etapie działań Michał Pol, w swoich kanałach społecznościowych, zaprosił odbiorców do konkursu, którego zwycięzca otrzyma całą paletę Crunchipsów, czyli łącznie 350 paczek. Zadaniem uczestników jest zgłoszenie własnej legendarnej paczki – piłkarskiego składu najlepszej, ale nieoczywistej drużyny. Informacja o konkursie wraz z ekspozycją marki miało miejsce również w kanale Youtube (Polsport), podczas transmisji na żywo.

źródło: materiały prasowe

Kolejni twórcy Kanału Sportowego: Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski, dołączą do działań w następnej fazie kampanii.

Kanał Sportowy powstał na początku 2020 roku i ma już ponad 200 tysięcy subskrypcji.

Za pomysł kreatywny rozpoczętej właśnie kampanii, zakup i planowanie mediów, a także lokowanie produktów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe Polska.

Źródło materiału: infoWire.pl
Źródło zdjęcia głównego: icon0.com/Pexels

Crunchips dziennikarze Lorenz-Bahlsen YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzy po pandemii będziemy bardziej online?
Monitoring Newspoint odnotowuje wzrost liczby tworzonych podcastów

Podobne wpisy:

  • szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash
    YouTube wprowadza nicki. Jak będą działać?
  • sara-kurfess-O1mej4P-Rws-unsplash
    YouTube wprowadza zmiany dotyczące Shorts i komentarzy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow