Marka Crunchips – należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World – podjęła współpracę z dziennikarzami sportowymi. Rozpoczęli razem Kanał Sportowy w serwisie Youtube. Tworzą go Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.
W pierwszym etapie działań Michał Pol, w swoich kanałach społecznościowych, zaprosił odbiorców do konkursu, którego zwycięzca otrzyma całą paletę Crunchipsów, czyli łącznie 350 paczek. Zadaniem uczestników jest zgłoszenie własnej legendarnej paczki – piłkarskiego składu najlepszej, ale nieoczywistej drużyny. Informacja o konkursie wraz z ekspozycją marki miało miejsce również w kanale Youtube (Polsport), podczas transmisji na żywo.

Kolejni twórcy Kanału Sportowego: Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski, dołączą do działań w następnej fazie kampanii.
Kanał Sportowy powstał na początku 2020 roku i ma już ponad 200 tysięcy subskrypcji.
Za pomysł kreatywny rozpoczętej właśnie kampanii, zakup i planowanie mediów, a także lokowanie produktów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe Polska.
Źródło materiału: infoWire.pl
Źródło zdjęcia głównego: icon0.com/Pexels
Komentarze: brak