Marka Fantasia prezentuje pierwsze w Europie produkty o smakach łączących owoce egzotyczne z nutami kwiatowymi i nawiązuje przy tym niezwykłą współprace z marką odzieżową Femi Stories.
Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
Jedyny taki duet owocowo-kwiatowy na rynku
Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości, a efekt jest naprawdę zachwycający. Trzy nowe smaki Fantasii: mango z nutą róży, marakuja z nutą jaśminu oraz papaya z nutą kwiatu pomarańczy to prawdziwy precedens i jedyny taki duet owocowo-kwiatowy na europejskim rynku. To jednak nie wszystko! Całość dopełnia designerskie opakowanie, przywodzące na myśl pierwsze ciepłe dni w roku oraz mini – kolekcja ubrań i akcesoriów, które nawet w środku miasta pozwolą poczuć się jak na egzotycznej plaży.
– To niezwykłe, co można osiągnąć, scalając wrażenia smakowe i wizualne z dwóch z pozoru różnych światów. Zarówno wzory, zaproponowane przez Femi Stories, jak i nasz produkt, powstały z myślą o ambitnych, nowoczesnych kobietach, którym w natłoku codziennych spraw należy się chwila odpoczynku i błogiego wytchnienia. Chcieliśmy zaproponować im coś naprawdę wyjątkowego i wierzymy, że spełniliśmy to zadanie – podkreśla Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia. – Stworzenie tego produktu było naszym prawdziwym marzeniem. To pierwsza taka oferta w całej Europie i mamy nadzieję, że stanie się inspiracją dla wszystkich szukających drobnych przyjemności – dodaje Siarkowska.
Modnie i z fantazją!
Fantasia inspiruje konsumentki i miłośniczki dobrego smaku. Nowa, niebanalna odsłona tego jogurtu zaowocowała współpracą z Femi Stories, niezwykle kobiecą marką, która uczciła wprowadzenie produktu mini-kolekcją ubrań i dodatków.
– Zarówno Femi, jak i Fantasia skierowane są do kobiet – dla nas to duet idealny, a sama nazwa Fantasia obrazuje nasze fantazyjne kolekcje i styl. Połączenie kwiatowo-owocowe wydało nam się bardzo ciekawe i intrygujące. Jesteśmy fankami egzotycznych smaków dlatego, gdy usłyszałyśmy jakie owoce będą w nowych produktach, to nie zastanawiałyśmy się ani chwili – mówi Anita Nawarkiewicz z Femi Stories.
Pretekstem do stworzenia projektów były owocowe i kwiatowe smaki Fantasii, które idealnie wpisują się w charakter Femi Stories. Tak powstała niepowtarzalna kolekcja kapsułowa, w której znajdziemy zwiewną, letnią sukienkę, torbę o wyrazistym princie oraz funkcjonalną kosmetyczkę. Projektantki stworzyły specjalną mini-kolekcję, opartą na printach, kojarzących się z zapadającymi w pamięć chwilami wiosennych przyjemności z nutą egzotyki. Ten sam motyw graficzny ozdobił nowe opakowanie Fantasii.
Kampania kwitnąca pomysłami
Wiosenne wprowadzenie na rynek jogurtów deserowych, łączących owocowo-kwiatowe nuty, wspiera szeroka kampania marketingowa, oparta na wielokanałowym dotarciu do konsumentów. Jej motywem przewodnim stała się synergia wielu kobiecych światów: nowoczesnego lifestyle’u, świata mody, designu i urody, co odzwierciedla nie tylko sam produkt, ale współpraca z marką Femi Stories. W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, natomiast zakupem mediów digital – agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.
Komentarze: brak