site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Egzotyczna Fantasia rozkwita na wiosnę!
8.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Egzotyczna Fantasia rozkwita na wiosnę!

Fantasia zainspirowana Femi Stories (2)

Marka Fantasia prezentuje pierwsze w Europie produkty o smakach łączących owoce egzotyczne z nutami kwiatowymi i nawiązuje przy tym niezwykłą współprace z marką odzieżową Femi Stories.

Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.

Jedyny taki duet owocowo-kwiatowy na rynku

Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości, a efekt jest naprawdę zachwycający. Trzy nowe smaki Fantasii: mango z nutą róży, marakuja z nutą jaśminu oraz papaya z nutą kwiatu pomarańczy to prawdziwy precedens i jedyny taki duet owocowo-kwiatowy na europejskim rynku. To jednak nie wszystko! Całość dopełnia designerskie opakowanie, przywodzące na myśl pierwsze ciepłe dni w roku oraz mini – kolekcja ubrań i akcesoriów, które nawet w środku miasta pozwolą poczuć się jak na egzotycznej plaży.

– To niezwykłe, co można osiągnąć, scalając wrażenia smakowe i wizualne z dwóch z pozoru różnych światów. Zarówno wzory, zaproponowane przez Femi Stories, jak i nasz produkt, powstały z myślą o ambitnych, nowoczesnych kobietach, którym w natłoku codziennych spraw należy się chwila odpoczynku i błogiego wytchnienia. Chcieliśmy zaproponować im coś naprawdę wyjątkowego i wierzymy, że spełniliśmy to zadanie – podkreśla Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia. – Stworzenie tego produktu było naszym prawdziwym marzeniem. To pierwsza taka oferta w całej Europie i mamy nadzieję, że stanie się inspiracją dla wszystkich szukających drobnych przyjemności – dodaje Siarkowska.

Modnie i z fantazją!

Fantasia inspiruje konsumentki i miłośniczki dobrego smaku. Nowa, niebanalna odsłona tego jogurtu zaowocowała współpracą z Femi Stories, niezwykle kobiecą marką, która uczciła wprowadzenie produktu mini-kolekcją ubrań i dodatków.

– Zarówno Femi, jak i Fantasia skierowane są do kobiet – dla nas to duet idealny, a sama nazwa Fantasia obrazuje nasze fantazyjne kolekcje i styl. Połączenie  kwiatowo-owocowe wydało nam się bardzo ciekawe i intrygujące. Jesteśmy fankami egzotycznych smaków dlatego, gdy usłyszałyśmy jakie owoce będą w nowych produktach, to nie zastanawiałyśmy się ani chwili – mówi Anita Nawarkiewicz z Femi Stories.

Pretekstem do stworzenia projektów były owocowe i kwiatowe smaki Fantasii, które idealnie wpisują się w charakter Femi Stories. Tak powstała niepowtarzalna kolekcja kapsułowa, w której znajdziemy zwiewną, letnią sukienkę, torbę o wyrazistym princie oraz funkcjonalną kosmetyczkę. Projektantki stworzyły specjalną mini-kolekcję, opartą na printach, kojarzących się z zapadającymi w pamięć chwilami wiosennych przyjemności z nutą egzotyki. Ten sam motyw graficzny ozdobił nowe opakowanie Fantasii.

Kampania kwitnąca pomysłami

Wiosenne wprowadzenie na rynek jogurtów deserowych, łączących owocowo-kwiatowe nuty, wspiera szeroka kampania marketingowa, oparta na wielokanałowym dotarciu do konsumentów. Jej motywem przewodnim stała się synergia wielu kobiecych światów: nowoczesnego lifestyle’u, świata mody, designu i urody, co odzwierciedla nie tylko sam produkt, ale współpraca z marką Femi Stories. W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, natomiast zakupem mediów digital – agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

 

kampania reklamowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInkwizytor Jacka Piekary chce podbić świat mobilny z The Dust i T-Bull
Programy lojalnościowe w erze cyfrowej

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow