site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Enea promuje turystykę regionalną w akcji społecznej #DoZobaczenia
8.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Enea promuje turystykę regionalną w akcji społecznej #DoZobaczenia

123

W zakończonym właśnie internetowym konkursie Enei, internauci wskazali najpiękniejsze zakątki Polski, zachęcając innych do ich odwiedzania przez cały rok. Autorzy dziewięciu spośród nadesłanych prawie stu propozycji otrzymają nagrody. Konkurs jest częścią akcji #DoZobaczenia, której celem jest wspieranie lokalnych społeczności i promowanie polskiej turystyki regionalnej.

Uczestnicy akcji przesyłali zdjęcia ulubionych atrakcji turystycznych, ciekawych obiektów lub wartych zobaczenia miejsc w Polsce, zachęcając internautów do ich odwiedzania i głosowania na najpiękniejsze z nich. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem, do konkursu zgłoszono ponad 150 zdjęć przedstawiających najpiękniejsza miejsca w całej Polsce – od Bałtyku po Tatry. Obok wielu popularnych znalazły się również mniej znane, jak np. Gród Halszki w Szamotułach, czy dawna Cukrownia w Szczecinie. Wszystkie propozycje można zobaczyć na stronie akcji do-zobaczenia.pl.

– Element grywalizacji służył nie tylko dobrej zabawie. Nasza akcja została przygotowana tak, by inspirować i zachęcać do zwiedzania kraju oraz wspierać polską branżę turystyczną i społeczności lokalne, którym trudniej dziś funkcjonować z powodu pandemii – powiedziała Anna Lutek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji w Enei.

W projekcie wzięli udział również pracownicy Grupy Enea, którzy nie tylko przesyłali swoje propozycje, ale włączyli się też w promocję akcji, zachęcając do udziału innych, m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych.

W konkursie oddano ponad 7 tysięcy głosów. Najwięcej z nich otrzymały propozycje przedstawiające: Tatry Zachodnie, Czarny Staw Gąsienicowy w Tatrach, Zalew Koronowski (Pieczyska) w województwie kujawsko-pomorskim, Klif Orłowski w Gdyni, Jezioro Turkusowe koło Konina, tężnie w Ciechocinku, Jezioro Chycina w województwie lubuskim, Jezioro Leleskie i Jezioro Dobskie w województwie warmińsko-mazurskim. Nagrodami dla dziewięciu zwycięzców są hulajnogi elektryczne.

– Cieszymy się, że wśród dziewięciu zwycięskich propozycji znalazły się malownicze rejony z województw, w których Grupa Enea prowadzi swoją działalność. Naszą akcją nie tylko promujemy poszczególne regiony. Przede wszystkim zachęcamy do odwiedzenia i zobaczenia ciekawych, a wciąż nie do końca odkrytych miejsc, jak Zalew Koronowski czy Jezioro Chycina, ponieważ te wybory i działania mogą przełożyć się na realne korzyści dla społeczności lokalnych, utrzymujących się z działalności w branżach skupionych wokół regionalnej turystki  – dodaje Anna Lutek.

Akcja #DoZobaczenia wpisuje się w działania Grupy Enea, która od lat prowadzi swoją działalność w sposób odpowiedzialny społecznie, z uwzględnieniem potrzeb lokalnych społeczności. Najważniejsze wartości, na których opierają się projekty CSR Grupy to: odpowiedzialność i zaangażowanie, edukacja, ekologia, bezpieczeństwo. Ostatnia kampania jest także uzupełnieniem działań realizowanych w Grupie w związku z ograniczaniem skutków pandemii COVID-19. Za pośrednictwem Fundacji Enea do placówek medycznych walczących z koronawirusem trafiło już ponad 4 mln zł. Przekazane środki są przeznaczane – zgodnie z zapotrzebowaniem szpitali – m.in. na sprzęt medyczny oraz środki higieny i ochrony osobistej.

Partnerami kampanii #DoZobaczenia są Ministerstwo Aktywów Państwowych, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Wojewoda Wielkopolski i Świętokrzyski Urząd Wojewódzki. 

akcja społeczna Enea turystyka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis“Co za wiocha”, czyli spór Ikei i Karolaka o zasłanianie ust i nosa
Ranking najpopularniejszych marek sportowych w poszczególnych krajach – różnice dają do myślenia, sprawdźcie sami!

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow