Orkla Care reklamuje swój lek Esberitox N w telewizji. Bilbord sponsorski przygotowała agencja Communication Unlimited (CU).
Esberiritox N jest od lat obecny na polskim rynku. Dotychczas marka była wspierana komunikacją w prasie i aptekach. Teraz po raz pierwszy menedżerowie z Orkla Care (dystrybutora leku) zdecydowali się prowadzić działania komunikacyjne w telewizji.
– Marka ma ogromny potencjał, Esberitox N jest skutecznym lekiem opartym o naturalne składniki. Dzięki temu świetnie odpowiada na trendy i aktualne oczekiwania pacjentów – mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager w Orkla Health.
Esberitox to naturalny lek zawierający unikalny ekstrakt z trzech wyjątkowych roślin: Żywotnika zachodniego (Thujae occidentalis herba), Dzikiego indygo (Baptisiae tinctoriae radice) i Jeżówki purporowej (Echinaceae purpureae radice). Powstał na bazie prawie 90–letniego doświadczenia jego twórców i obdarzony zaufaniem farmaceutyków oraz konsumentów w 18 krajach na świecie. Cechuje się wysoką skutecznością poprzez działanie przeciwwirusowe i aktywizację układu odpornościowego.
– W komunikacji koncentrujemy się na naturalnych składnikach leku. Mocno akcentujemy, że jest to „lek na infekcje”. Forma komunikacji jest tradycyjna, bo te właśnie wartości są atutem marki, co zdecydowaliśmy się podkreślać w kampanii – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).
Kampania wystartowała 17 lutego i jest obecna w kanałach TVP i TVN. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Źródło zdjęcia głównego: JESHOOTS.com/Pexels
Komentarze: brak