site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Esberitox N w nowej kampanii telewizyjnej przygotowanej przez Communication Un-limited (CU)
5.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Esberitox N w nowej kampanii telewizyjnej przygotowanej przez Communication Un-limited (CU)

drink-girl-glass-hands-576831

Orkla Care reklamuje swój lek Esberitox N w telewizji. Bilbord sponsorski przygotowała agencja Communication Unlimited (CU).

Esberiritox N jest od lat obecny na polskim rynku. Dotychczas marka była wspierana komunikacją w prasie i aptekach. Teraz po raz pierwszy menedżerowie z Orkla Care (dystrybutora leku) zdecydowali się prowadzić działania komunikacyjne w telewizji.

– Marka ma ogromny potencjał, Esberitox N jest skutecznym lekiem opartym o naturalne składniki. Dzięki temu świetnie odpowiada na trendy i aktualne oczekiwania pacjentów – mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager w Orkla Health.

Esberitox to naturalny lek zawierający unikalny ekstrakt z trzech wyjątkowych roślin: Żywotnika zachodniego (Thujae occidentalis herba), Dzikiego indygo (Baptisiae tinctoriae radice) i Jeżówki purporowej (Echinaceae purpureae radice). Powstał na bazie prawie 90–letniego doświadczenia jego twórców i obdarzony zaufaniem farmaceutyków oraz konsumentów w 18 krajach na świecie. Cechuje się wysoką skutecznością poprzez działanie przeciwwirusowe i aktywizację układu odpornościowego.

– W komunikacji koncentrujemy się na naturalnych składnikach leku. Mocno akcentujemy, że jest to „lek na infekcje”. Forma komunikacji jest tradycyjna, bo te właśnie wartości są atutem marki, co zdecydowaliśmy się podkreślać w kampanii – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).

Kampania wystartowała 17 lutego i jest obecna w kanałach TVP i TVN. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Źródło zdjęcia głównego: JESHOOTS.com/Pexels

Esberitox N lek Orkla Care reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisL`Oréal z prestiżowymi nagrodami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju
Polacy kupują online w czasie pracy!

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow