site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > eTrade Awards – potwierdź swoją jakość w branży e-commerce
23.04.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

eTrade Awards – potwierdź swoją jakość w branży e-commerce

etradeawards 1280x720

eTrade Awards to konkurs organizowany w ramach eTrade Show, czyli najbardziej merytorycznego wydarzenia w branży e-commerce. To prestiżowe wyróżnienie, po które może sięgnąć każdy, który rewolucjonizuje rynek.

Dla eTrade Show liczy się przede wszystkim jakość. To ona przyświeca zarówno wystawcom, na których stawiamy w czasie eventu, ale również prelegentom, którzy ekspercko podchodzą do tematów związanych z branżą e-commerce. Event stoi pod znakiem maksymalnej jakości. Taką też chce docenić organizator eTrade Awards. Jest to konkurs, podczas którego nagrodzone zostaną najbardziej zasłużone dla branży firmy.

eTrade Awards to sześć kategorii

Organizator eTrade Show dostrzega, jak złożona i kompleksowa jest branża e-commerce. Właśnie dlatego podczas eTrade Awards chce wyróżnić aż sześć firm. Jakie kategorie będą brane pod uwagę?

  • Najlepszy dostawca 2020
  • Najlepszy system płatności cyfrowych 2020
  • Innowacja roku 2020
  • Startup roku 2020
  • Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
  • Najlepszy sklep e-commerce 2020
Kto decyduje o wygranej?

Konkurs składa się z czterech etapów. Zgłoszenia przyjmowane są przed specjalny formularz zamieszczony na stronie organizatora konkursu. Następnie Organizator weryfikuje zgłoszenia, a także wybiera finalistów. Kolejny etap jest najważniejszy. W głosowanie na zwycięzców poszczególnych kategorii angażuje się zarówno Kapituła Konkursu, jak i publiczność zgromadzona podczas eTrade Show. Podczas tego wydarzenia odbędzie się również ceremonia wręczenia nagród zwycięzcom.

W jury konkursu znaleźli się:

  • Rahim Blak – CEO Mosaico,
  • Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist Brand24,
  • Krzysztof Marzec – CEO Deva Group,
  • Patrycja Inowadzka – Event Coordinator eTrade Show,
  • Maciej Tkacz – Project Manager eTrade Show.
Dlaczego warto wziąć udział w eTrade Awards?

Powodów do wzięcia udziału w eTrade Awards jest wiele:

  • okazja do kompleksowego zaprezentowania produktu i pokazania go szerokiemu gronu przedstawicieli branży e-commerce,
  • promocja produktu na jednym a najważniejszych branżowych wydarzeń,
  • podkreślenie prestiżu i innowacyjności prezentowanych rozwiązań,
  • szansa na zbudowanie pozytywnego wizerunku producenta,
  • pozycjonowanie się na rynku w sektorze marek premium,
  • możliwość benchmarkingu produktu,
  • podniesienie wiarygodności marki,
  • zwiększenie rozpoznawalności w grupie docelowej,
  • budowanie niezbędnego w biznesie zaufania do brandu,
  • szeroki pakiet świadczeń promocyjnych na kanałach organizatora.

Udział w konkursie jest darmowy dla wszystkich wystawców eventu eTrade Show.

Partnerami Konkursu zostali mosaico, DEVA Group oraz Brand24.

eTrade Show
Termin: 15 września 2021
Miejsce: PGE Narodowy Warszawa

e-commerce konkurs wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNa LinkedInie można zaznaczyć nowe stanowiska pracy
Instagram chce dać wybór użytkownikom w zakresie licznika lajków

Podobne wpisy:

  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...