site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > eTrade Show - 3. edycja targów branży e-commerce
20.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

eTrade Show – 3. edycja targów branży e-commerce

2

Targi eTrade Show to cykliczna kontynuacja wydarzenia powstałego w odpowiedzi na wciąż rosnące zapotrzebowanie branży. Bacznie obserwując rynek, organizatorzy przygotowali trzecią edycję targów dla branży e- handlu, która odbędzie się już 10 września 2020, na PGE Narodowym. 

Ponownie podczas tego wyjątkowego dla biznesu dnia, w jednym miejscu spotka się  ponad 100 branżowych firm, które przedstawią najnowsze trendy światowe i rozwiązania dla biznesu e-commerce. Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, trzecia odsłona Targów eTrade Show zaskoczy wszystkich innowacyjnością oraz tematami paneli naukowych. Pomimo pandemii organizatorzy pracują nad przeprowadzeniem całego przedsięwzięcia zgodnie z planem, zapewniając najwyższe środki ostrożności dla  bezpieczeństwa odwiedzających.

eTrade Show to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.

Konferencje edukacyjne prowadzone przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce z zakresu reklamy w e-commerce. Będą opowiadać o czynnikach sukcesu e-handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce, sposobów jak skutecznie prowadzić sklep internetowy, jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień, przeznaczone są dla każdego, kto prowadzi biznes lub stawia w nim pierwsze kroki. To także sprecyzowana informacja dotycząca zmian oczekiwań rynku oraz wyzwań, z jakimi musi się mierzyć przedsiębiorca.

eTrade Show to wydarzenie, gdzie każdy pozna najnowsze trendy branży e-commerce, nawiąże wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzy wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego.

Wśród wydarzeń towarzyszących targów eTrade Show 2020 znajdą się aż 3 sceny konferencyjne, na których podczas wykładów i praktycznych case study, prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience? – jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!

Ponadto podczas targów eTrade Show na odwiedzających czeka:

  • Strefa wystawiennicza – przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznacie rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności. Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu
  • Business matching – aplikacja mobilna, która pomoże w łączeniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych. Czekają na Was 15-minutowe spotkania biznesowe – ciesząca się zainteresowaniem forma bezpośrednich, konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji mobilnej.
  • eCommerce Awards – prestiżowy i wyjątkowy konkurs dla branży e-commerce

Trzecia edycja Targów eTrade Show 2020 to wydarzenie dla aktualnych liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych, którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce. Złotym Sponsorem wydarzenia jest firma InPost – lider usług logistycznych i pierwsza firma w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów.

Sprawdź program i korzyści z uczestnictwa klikając tutaj.

e-commerce handel konferencja marketing targi

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Pomóż małym” na Instagramie
Nowa globalna platforma łącząca marki i media

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow