Targi eTrade Show to cykliczna kontynuacja wydarzenia powstałego w odpowiedzi na wciąż rosnące zapotrzebowanie branży. Bacznie obserwując rynek, organizatorzy przygotowali trzecią edycję targów dla branży e- handlu, która odbędzie się już 10 września 2020, na PGE Narodowym.
Ponownie podczas tego wyjątkowego dla biznesu dnia, w jednym miejscu spotka się ponad 100 branżowych firm, które przedstawią najnowsze trendy światowe i rozwiązania dla biznesu e-commerce. Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, trzecia odsłona Targów eTrade Show zaskoczy wszystkich innowacyjnością oraz tematami paneli naukowych. Pomimo pandemii organizatorzy pracują nad przeprowadzeniem całego przedsięwzięcia zgodnie z planem, zapewniając najwyższe środki ostrożności dla bezpieczeństwa odwiedzających.
eTrade Show to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.
Konferencje edukacyjne prowadzone przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce z zakresu reklamy w e-commerce. Będą opowiadać o czynnikach sukcesu e-handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce, sposobów jak skutecznie prowadzić sklep internetowy, jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień, przeznaczone są dla każdego, kto prowadzi biznes lub stawia w nim pierwsze kroki. To także sprecyzowana informacja dotycząca zmian oczekiwań rynku oraz wyzwań, z jakimi musi się mierzyć przedsiębiorca.
eTrade Show to wydarzenie, gdzie każdy pozna najnowsze trendy branży e-commerce, nawiąże wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzy wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego.
Wśród wydarzeń towarzyszących targów eTrade Show 2020 znajdą się aż 3 sceny konferencyjne, na których podczas wykładów i praktycznych case study, prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience? – jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!
Ponadto podczas targów eTrade Show na odwiedzających czeka:
- Strefa wystawiennicza – przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznacie rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności. Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu
- Business matching – aplikacja mobilna, która pomoże w łączeniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych. Czekają na Was 15-minutowe spotkania biznesowe – ciesząca się zainteresowaniem forma bezpośrednich, konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji mobilnej.
- eCommerce Awards – prestiżowy i wyjątkowy konkurs dla branży e-commerce
Trzecia edycja Targów eTrade Show 2020 to wydarzenie dla aktualnych liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych, którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce. Złotym Sponsorem wydarzenia jest firma InPost – lider usług logistycznych i pierwsza firma w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów.
Sprawdź program i korzyści z uczestnictwa klikając tutaj.
Komentarze: brak