Działasz w e-commerce, opanowałeś narzędzia przydatne w biznesie, stawiasz na rozwój i wiesz, jak ważne w czasach pandemii jest, by w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży internetowej? Wirtualny świat nie ma dla Ciebie tajemnic, ale chcesz trzymać rękę na pulsie i nadążać za zmianami?
Jeśli wciąż zastanawiasz się:
- Jak jeszcze bardziej zwiększyć konwersję?
- Jak zautomatyzować sprzedaż zgodnie z najnowszymi możliwościami?
- Jak mierzyć efektywność działań influencer marketingu?
- Jak szukać klientów i jeszcze bardziej ułatwić im znalezienie firmy?
eTrade Show to III edycja targów i konferencji e-commerce (10 września 2020, PGE Narodowy Warszawa). Dobrze wykorzystać tę okazję do spotkania się z partnerami biznesowymi po lock-downie. Event ten to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.
Czego można spodziewać się po wydarzeniu?
- poznania najnowszych trendów i przeanalizowania konkurencyjnych rynków,
- udziału w prelekcjach prowadzonych na trzech scenach oraz rozmowach z ekspertami,
- nawiązania nowych kontaktów biznesowych,
- poznania bogatej oferty wyselekcjonowanych firm wystawienniczych,
- wzbogacenia swojej wiedzy o najnowsze rozwiązania z zakresu e-commerce,
- wymiany doświadczenia z osobami z branży,
- zdobycia wiedzy z zakresu optymalizacji biznesu,
- poznania nowych metod sprzedaży.
eTrade Show to najlepsi prelegenci
Prelegenci, których będzie można spotkać, to uznani specjaliści oraz praktycy sprzedaży i zarządzania. Łączą merytorykę z motywacją i ideą dążenia do mistrzostwa. O najnowszych trendach w e-commerce opowiedzą m.in.:
- Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą głośną polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom;
- Sebastian Szmigielski – Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Odpowiedzialny za budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z branż retail, samochodowej oraz telekomunikacyjnymi z regionu Europy Środkowo-Wschodniej;
- Piotr Urbaniak – od lat związany z poznańską agencją marketingu internetowego, Trend Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu;
Najlepsi są z nami
Gwarantem jakości eTrade Show są również partnerzy eventu. Do ich grona można zaliczyć:
- InPost – Złoty Sponsor targów – lider w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych;
- zaufane.pl – Srebrny Sponsor targów – twórca innowacyjnych, łatwych do wdrożenia rozwiązań SaaS do gromadzenia opinii klientów o sprzedawcy i produktach;
- ponad 60 innych firm, oferujących najlepsze rozwiązania dla e-biznesów.
eTrade Show:
Termin: 10 września 2020
Miejsce: PGE Narodowy Warszawa
Więcej informacji o wydarzeniu i bilety można znaleźć na stronie internetowej.
Komentarze: brak