site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
27.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

eTrade Show: Jaki kolejny krok należy wykonać w rozwoju biznesu e-commerce?

2

Działasz w e-commerce, opanowałeś narzędzia przydatne w biznesie, stawiasz na rozwój i wiesz, jak ważne w czasach pandemii jest, by w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży internetowej? Wirtualny świat nie ma dla Ciebie tajemnic, ale chcesz trzymać rękę na pulsie i nadążać za zmianami?

Jeśli wciąż zastanawiasz się:

  1. Jak jeszcze bardziej zwiększyć konwersję?
  2. Jak zautomatyzować sprzedaż zgodnie z najnowszymi możliwościami?
  3. Jak mierzyć efektywność działań influencer marketingu?
  4. Jak szukać klientów i jeszcze bardziej ułatwić im znalezienie firmy?

eTrade Show to III edycja targów i konferencji e-commerce (10 września 2020, PGE Narodowy Warszawa). Dobrze wykorzystać tę okazję do spotkania się z partnerami biznesowymi po lock-downie. Event ten to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.

Czego można spodziewać się po wydarzeniu?

  • poznania najnowszych trendów i przeanalizowania konkurencyjnych rynków,
  • udziału w prelekcjach prowadzonych na trzech scenach oraz rozmowach z ekspertami,
  • nawiązania nowych kontaktów biznesowych,
  • poznania bogatej oferty wyselekcjonowanych firm wystawienniczych,
  • wzbogacenia swojej wiedzy o najnowsze rozwiązania z zakresu e-commerce,
  • wymiany doświadczenia z osobami z branży,
  • zdobycia wiedzy z zakresu optymalizacji biznesu,
  • poznania nowych metod sprzedaży.

eTrade Show to najlepsi prelegenci

Prelegenci, których będzie można spotkać, to uznani specjaliści oraz praktycy sprzedaży i zarządzania. Łączą merytorykę z motywacją i ideą dążenia do mistrzostwa. O najnowszych trendach w e-commerce opowiedzą m.in.:

  • Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą głośną polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom;
  • Sebastian Szmigielski –  Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Odpowiedzialny za budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z branż retail, samochodowej oraz telekomunikacyjnymi z regionu Europy Środkowo-Wschodniej;
  • Piotr Urbaniak – od lat związany z poznańską agencją marketingu internetowego, Trend Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu;
Najlepsi są z nami

Gwarantem jakości eTrade Show są również partnerzy eventu. Do ich grona można zaliczyć:

  • InPost – Złoty Sponsor targów – lider w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych;
  • zaufane.pl – Srebrny Sponsor targów – twórca innowacyjnych, łatwych do wdrożenia rozwiązań SaaS do gromadzenia opinii klientów o sprzedawcy i produktach;
  • ponad 60 innych firm,  oferujących najlepsze rozwiązania dla e-biznesów.

eTrade Show:
Termin: 10 września 2020
Miejsce: PGE Narodowy Warszawa

Więcej informacji o wydarzeniu i bilety można znaleźć na stronie internetowej.

biznes e-commerce konferencja sprzedaż targi
Poprzedni wpisOd przyjaciela do przełożonego. Czy można być dobrym managerem?
Official Music – Nowość na Facebooku

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow