site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > eTrade Show odbędzie się zgodnie z planem! Rząd wydał rozporządzenie o organizacji targów i konferencji
17.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

eTrade Show odbędzie się zgodnie z planem! Rząd wydał rozporządzenie o organizacji targów i konferencji

2

Jak wynika z rozporządzenia w Dzienniku Ustaw wydanego przez Radę Ministrów w dniu 29 maja Zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 i 1495 oraz z 2020 r. poz. 424) podmioty działalności związane z organizacją, promocją lub zarządzaniem imprezami, takimi jak targi, wystawy, kongresy, konferencje, spotkania mogą odbywać się w nowym reżimie sanitarnym.

Najbliższa edycja eTrade Show odbędzie się zgodnie z planem 10 września 2020 na PGE Narodowym. Organizatorzy targów, które odbywają się dwa razy w roku w Warszawie intensywnie przygotowują się do 3. edycji wydarzenia. Cieszy fakt, że wiele firm zaplanowało swój udział w roli wystawców i odwiedzających wcześniej, gdyż będzie to pierwsza impreza branżowa po lockdownie i pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi.

eTrade Show to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu. Konferencje edukacyjne prowadzone przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce z zakresu reklamy w e-commerce i czynnikach sukcesu e-handlu. To także sprecyzowana informacja dotycząca zmian oczekiwań rynku oraz wyzwań, z jakimi musi się mierzyć przedsiębiorca.

Targi eTrade Show będą pierwszą imprezą branżową, na której przedstawiciele branży e-commerce będą mogli zrobić przegląd aktualnych trendów i rozeznać się na rynku po okresie pandemii. Złotym Sponsorem i wystawcą targów jest firma InPost, Srebrnym Sponsorem Zaufane.pl. Na targach będziemy mieli okazje zapoznać się z ofertą produktów i usług blisko 60 firm oferujących najlepsze rozwiązania dla e-biznesów.

Wśród wydarzeń towarzyszących targów znajdą się 3 sceny konferencyjne, na których podczas wykładów i praktycznych case study, Prelegenci zabiorą uczestników w podróż po Customer Journey.

Organizatorzy wydarzenia we współpracy z Arena Advisory zapraszają na darmowy webinar Transgraniczny e-Commerce – podatkowe szanse i wyzwania. Już 18 czerwca licencjonowani doradcy zapewnią solidną porcję wiedzy na temat międzynarodowych regulacji podatkowych. Szczegóły dostępne na stronie organizatora.

e-commerce marketing targi

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTVP odmówiło emisji najnowszej reklamy firmy Durex
Ruszyła ogólnopolska kampania „Kraków.Nieodkryty”

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow