site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > eTrade Show – targi i konferencja dla e-commerce już za dwa tygodnie!
29.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

eTrade Show – targi i konferencja dla e-commerce już za dwa tygodnie!

etrade

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Jak sprzedawać na Amazon lub skutecznie zintegrować sprzedaż online i offline. Czy influencerzy sprzedają? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas wrześniowego eTrade Show 2019.

Kilkudziesięciu wystawców, 3 sceny konferencyjne, 26 prelegentów, a także wyniki badania „Koszyk Roku”, gra networkingowa, eCommerce Awards i Business Matching. To wszystko już 12 września na PGE Narodowym!

Poznasz oferty dla e-commerce od wiodących marek, narzędzia do generowania sprzedaży, platformy dla e-sklepów, agencje marketingowe, firmy logistyczne i wiele więcej. Sprawdź listę wystawców.

Czego dowiesz się na eTrade Show?

  • Jakie są czynniki sukcesu w e-commerce?
  • Reklama e-commerce dla początkujących?
  • Omnichannel w obsłudze i sprzedaży sklepu internetowego.
  • Integracja sprzedaży stacjonarnej z online.
  • Poznasz proste sposoby na zwiększenie sprzedaży zagranicznej.
  • Korzyści z influencer marketingu.
  • Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w e-commerce?
  • Reklama produktowa w Google Ads oraz Google Comparision Shopping Services.
  • Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?
  • Jak skutecznie sprzedawać na Amazon? – poparte konkretnymi case studies.
  • Jak wygląda SEO w e-commerce?
  • Digitalizacja a nawyki płatnicze Polaków.
  • Czy dostawy i zwroty w e-sklepie mogą być jeszcze prostsze?
  • Jakie są aspekty prawne marketingu w Internecie?
  • Jak pozyskać klienta w 3 sekundy?
  • Czy influencerzy sprzedają?

W trakcie wydarzenie odbędzie się ogłoszenie wyników badania „Koszyk Roku”. To pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Jego autorami są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim i Mastercard.

Przyjdź na eTrade Show, zainspiruj się, nawiąż relacje, a także rozwiń swój sklep i dołącz do liderów branży e-commerce.

Wydarzenie odbędzie się 12 września 2019 (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.

Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce po wcześniejszej rejestracji jest bezpłatny. Program i bilety są dostępne na stronie.

Organizatorem eTradeShow jest IC Events – najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.

e-commerce konferencja sprzedaż targi

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCelebryci są na sprzedaż – w internecie
Cut The Mustard przygotuje nową platformę komunikacji dla Morizon.pl

Podobne wpisy:

  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow