site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > eTradeShow – wrześniowe targi dla e-commerce
16.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

eTradeShow – wrześniowe targi dla e-commerce

800x533

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego biznesu? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzysz wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego.

Strefa wystawiennicza to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym: oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, obsługa klienta czy płatności. Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się i nawiąż relacje.

Na dwóch scenach konferencyjnych eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Na scenie LITE Piotr Urbaniak (Traffic Trends) opowie o reklamie e-commerce dla początkujących, Mikołaj Winkiel (Brand24) pokaże, że dane to najważniejsza waluta, Paweł Paszkowski (Allegro) zaprezentuje czynniki sukcesu w e-commerce, a Michał Kidała (bFactory) podpowie o integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową.

Na Konferencji PRO przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. jak progressive web app zmienia zasady gry w e-commerce (Andrzej Szylar, Global4Net), czym jest sztuczna inteligencja i chat boty (AI Force), jak wygląda nowe życie pozycjonowania (Piotr Urbaniak, Traffic Trends), jak rozszerzyć sprzedaż na skalę europejską (Damian Wiszowaty, Gontio), a Marek Partyka (Xtreme Fitness) zaprezentuje Viral Loop Hack Marketing.

Budowanie silnych relacji polega na zdobywaniu kontaktów i przekształcaniu ich w potężne i wartościowe relacje. Pomoże w tym gra networkingowa. Dodatkowo proponujemy Business Matching, które umożliwiają spotkanie się dwóch stron w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy. To okazja do spotkania dla dostawców rozwiązań i narzędzi dedykowanych e-commerce, a także osób prowadzących działalność online. To wszystko przez intuicyjną aplikację mobilną.

Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.
Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Organizatorem eTradeShow jest IC Events, najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.

e-commerce sprzedaż targi

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWspółpraca OX Media z Wonga.com – tak powinny powstawać serwisy!
Znaleźć miłość na Facebooku? Teraz to łatwiejsze niż myślisz

Podobne wpisy:

  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow