site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Eurozet w TOP 20 wydawców internetowych
22.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Eurozet w TOP 20 wydawców internetowych

eurozet

W styczniu br. po raz pierwszy serwisy internetowe Grupy Eurozet weszły do TOP 20 rankingu wydawców według Gemius/PBI, zajmując 19. pozycję. Radiozet.pl na czele internetowych serwisów radiowych.

W minionym miesiącu serwisy internetowe Grupy Eurozet odwiedziło łącznie 7,81 mln realnych użytkowników RU, którzy wygenerowali 62,35 mln odsłon. To najlepsze wyniki w historii. Rok do roku oznacza to wzrost RU o 65 proc. i awans o piętnaście pozycji w rankingu wydawców internetowych w Polsce (Gemius/PBI). Odwiedzający serwisy Grupy Eurozet spędzili w ciągu dnia średnio 12 minut i 53 sekundy.
Jeszcze lepiej wyglądają statystyki dotyczące urządzeń mobilnych. Tu Grupa Eurozet odnotowała 5,81 mln RU, co dało jej 17. miejsce w rankingu wszystkich podmiotów internetowych w Polsce.

– Wejście Grupy Eurozet do TOP 20 polskich wydawców internetowych to duży sukces. Jeszcze kilka lat temu zajmowaliśmy odległe miejsca w trzeciej setce rankingu. Dziś jesteśmy liderem wzrostu w tym obszarze. Konsekwencja w realizacji przyjętej strategii przynosi efekty. Przed nami kolejne wyzwania i dalsze zmiany w zakresie rozwijania kontentu i produktu, w myśl koncepcji mobile first. Doskonałe wyniki nie byłby możliwe bez codziennego zaangażowania całego zespołu ekspertów online – mówi Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet.

Styczeń był również rekordowy dla Radiozet.pl, Antyradio.pl i Chillizet.pl pod względem liczby realnych użytkowników i odsłon. Radiozet.pl osiągnęło 5,3 mln RU i 44,17 mln PV, Antyradio.pl – 2,28 mln RU i 9,78 mln PV, a Chillizet.pl – 2,08 mln RU i 6,31 mln PV. Tym samym Radiozet.pl ponownie wyprzedziło portal Eska.pl i zostało liderem wśród internetowych serwisów radiowych.

Nieprzerwanie Eurozet jest na czele grup radiowych w internecie pod względem liczby RU i PV.

ranking serwis internetowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKolejna mistrzowska zagrywka Google
Era influencera – XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations

Podobne wpisy:

  • pos-2128940_1280
    Hisense jedną z najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie
  • glownekonf_934208318
    Lexus ogłoszony najbardziej niezawodną marką

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow