site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Eventy w nowej rzeczywistości – Telewizja Polsat i Platige Image prezentują „Virtual Events”
7.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Eventy w nowej rzeczywistości – Telewizja Polsat i Platige Image prezentują „Virtual Events”

virtual_events_5_

Telewizja Polsat i Platige Image połączyły siły tworząc nową jakość eventów online. „Virtual Events” to produkcja wykorzystująca najnowocześniejsze technologie, dotąd zarezerwowane wyłącznie dla rynku telewizyjnego.

Ze względu na panującą obecnie sytuację, organizacja wydarzeń w świecie rzeczywistym stała się niemożliwa, a dostępne do tej pory na rynku narzędzia, oferujące rozwiązania online nie spełniają roli, jaką pełniły tradycyjne eventy. Rozwiązanie stworzone przez Telewizję Polsat i Platige Image umożliwia organizowanie premier nowych produktów, gal rozdania nagród, interaktywnych wystąpień czy konferencji w wirtualnym świecie, niezależnie od miejsca przebywania zarówno uczestników jak i prelegentów.

Na potrzeby „Virtual Events” Telewizja Polsat przeznaczyła studio o powierzchni 700m2, będące jednym z najbardziej rozwiniętych technologicznie przestrzeni do produkcji telewizyjnych w Polsce. Wyposażone jest w kamery telewizyjne umożliwiające zarówno transmisje na żywo jak i nagrywanie materiału, a także ekran LED o powierzchni blisko 80m2 i rozdzielczości 4x4K, profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie oraz pełne zaplecze technologiczne, umożliwiające realizację wirtualnych eventów. Czas potrzebny na produkcję tego typu wydarzeń, w zależności od stopnia skomplikowania, może wynieść zaledwie kilka dni.

źródło: materiały prasowe

– „Virtual events” to dla Telewizji Polsat i całej naszej Grupy kolejny krok w dążeniu do bycia liderem rynku technologicznego mediów i telekomunikacji w Polsce. Nowe czasy to nowe potrzeby klientów i rynku i my oferujemy na to odpowiedź. Cieszymy się, że teraz, w dobie rosnącego zapotrzebowania na szybki dostęp do informacji, jesteśmy w stanie po raz kolejny zaoferować konsumentom nowoczesne, w pełni funkcjonalne i efektywne rozwiązanie – komentuje Marcin Zdanowicz, Dyrektor Pionu Realizacji Telewizji Polsat.

Za realizację oprawy eventów będzie odpowiadało studio Platige Image, które wcześniej stworzyło kompleksową oprawę wizualną na potrzeby nowego studia sportowego Telewizji Polsat. Dzięki Platige Image „Virtual Events” będzie mogło korzystać m.in. z technologii Augmented Reality, która pozwala na uprzestrzennienie wszystkich treści prezentacji.

Wirtualne studio będzie oferowało również dynamiczną, zmieniającą się w zależności od kontekstu scenografię, tworzenie materiałów budujących perspektywę na ścianie LED, czy „teleportację” uczestników wydarzenia i prowadzenie eventu jednocześnie w kilku lokalizacjach. Możliwość transmisji, nagrywania materiałów oraz ich postprodukcja otwierają kolejne opcje prezentacji w późniejszych etapach komunikacji.

– Wzmocnienie współpracy z Telewizją Polsat jest dla nas niezwykle ekscytujące. Doświadczenie i know how, które wspólnie wnosimy do projektu „Virtual Events” sprawiło, że udało nam się dostarczyć rozwiązania o niespotykanej do tej pory na polskim rynku jakości – komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Stworzone przez Telewizję Polsat i Platige Image „Virtual Events” powstały w odpowiedzi na zapotrzebowania rynku, oferując zarówno klientom korporacyjnym jak i agencjom eventowym zapadające w pamięć rozwiązania, zapewniające wysokiej jakości wydarzenia w profesjonalnej oprawie.

event marketing koronawirus online marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak zmierzyć działania PR?
BNP Paribas startuje z akcją #JeszczeBędziePrzepięknie

Podobne wpisy:

  • s-o-c-i-a-l-c-u-t-eXmrW9I1Fnw-unsplash
    Zakupy w internecie sposobem na kryzys
  • ayanda-ngena--IqoNGfYeUM-unsplash
    Rynek tradycyjnych eventów nie zniknie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow