site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Ewa Bilan-Stoch ambasadorką marki Fox Dekorator
13.04.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Ewa Bilan-Stoch ambasadorką marki Fox Dekorator

Ewa Bilan-Stoch dla marki Fox Dekorator

Twórczyni marki odzieżowej Kamiland i pomysłodawczyni galerii trofeów Kamila Stocha o tej samej nazwie, fotografka i menadżerka sportowa Ewa Bilan-Stoch rozpoczyna współpracę z marką Fox Dekorator. W jej ramach do sprzedaży trafi kolekcja „Moja Natura” – specjalna paleta kolorów, stanowiąca alternatywę do tych stosowanych obecnie w efektach dekoracyjnych Fox Dekorator.

 – Z ramienia firmy Atlas mieliśmy przyjemność wykańczać dekoracyjnie Galerię Kamiland w Zakopanem. Widząc kreatywność Ewy, która potrafiła od podstaw stworzyć konkretne efekty, niezbędne do wyeksponowania trofeów jej męża, zdecydowaliśmy się zaproponować jej współpracę ambasadorską – tłumaczy Łukasz Błoński, dyrektor handlowy marki Fox Dekorator.

 – Całe moje zawodowe życie sprowadza się do fotografii. Fotografia to gra światłem, struktury, kolory i kompozycje – czyli dokładnie to samo, co składa się na efekty Fox Dekorator. W trakcie prac nad powstaniem Galerii Kamiland na własne oczy przekonałam się, że fachowcy Foxa są prawdziwymi czarodziejami. Dlatego tym bardziej cieszę się, że zostałam zaproszona do ich świata – podkreśla Ewa Bilan-Stoch.

Współpraca ambasadorska rozpoczęła się od stworzenia specjalnego kalendarza z efektami dekoracyjnymi Fox Dekorator, zastosowanymi w galerii trofeów Kamila Stocha. Jeszcze w kwietniu do sprzedaży detalicznej trafi natomiast kolekcja „Moja Natura”, zawierająca cztery produkty dekoracyjne w dziesięciu kolorach.

 – Jak sama nazwa wskazuje, kolekcja jest inspirowana otaczającą mnie naturą. Mieszkam w pięknym miejscu i mimo, że codziennie widzę przez okno to samo, to każdego dnia ten widok jest trochę inny. Góry codziennie wyglądają inaczej, śmieję się, że zachowują się tak, jakby grały w teatrze. I choć mieszkam tutaj od urodzenia, zachwycam się nimi każdego dnia. Za sprawą zmieniających się pór roku, w jednym tylko miejscu mogę zaobserwować kilka palet kolorów, co jest niezwykle inspirujące – podkreśla ambasadorka marki Fox Dekorator.

 – W kolekcji „Moja Natura” znajdują się cztery produkty: relief perłowy, czyli akrylowa masa przypominająca welur oraz dwie farby: kalahari i diamento 3D. Pierwsza to farba perłowa, z drobnym kruszywem o subtelnym połysku, a druga z metalicznym wypełniaczem i iskrzącym się brokatem, przez co jest bardziej świecąca. Wszystko w pastelowych kolorach, co trafia w aktualną modę. Dotąd w naszej ofercie znajdowały się głównie mocne, wyraziste kolory, ale za sprawą Ewy chcemy podążać za światowymi trendami – zaznacza Łukasz Błoński – Ostatnim produktem w tej kolekcji jest czarny beton, czyli kompletne przeciwieństwo pastelowych kolorów. Ale beton w naturalnym, szarym kolorze jest jednym z najpopularniejszych efektów dekoracyjnych od kilkunastu lat. W ten sposób chcielibyśmy zaproponować klientom nowe rozwiązanie – tłumaczy dyrektor handlowy Fox Dekorator.

Cała kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu i będzie dostępna w kilkudziesięciu punktach handlowych na terenie całej Polski. Fox Dekorator to polska marka ekskluzywnych systemów dekoracji ściennych, kreująca nowatorskie rozwiązania w zakresie tynków i farb dekoracyjnych. Jej produkty są też dostępne w kilkunastu krajach Europy oraz USA i Mongolii. Od 2013 roku właścicielem marki Fox Dekorator jest Grupa Atlas – lider na polskim rynku chemii budowlanej.  

ambasador Ewa Bilan-Stoch Fox Decorator współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMeta wprowadza więcej reakcji w Reelsach
Samsung z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce

Podobne wpisy:

  • smartphone-ge5131588f_1280
    TikTok ogłosił współpracę z WooCommerce
  • 220328_Puma_1944
    PEZ PORÓWNANIA - nowa kampania PUMA She Moves US

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...