site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook chce wprowadzić kolorowe tło
27.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook chce wprowadzić kolorowe tło

robert-katzki-jbtfM0XBeRc-unsplash

Administratorzy Facebooka prowadzą testy na aplikacji mobilnej, dzięki którym użytkownicy platformy będą mogli zmienić barwę tła swojego profilu. Algorytm dopasuje dany odcień do zdjęcia profilowego.

O proponowanych zmianach kilka dni temu poinformowała na Twitterze Jane Manchun Wong, zajmująca się zwiększaniem bezpieczeństwa w mediach społecznościowych. Na swoim profilu opublikowała kilka szablonów, dostosowanych do poszczególnych fotografii. Narzędzie działa w następujący sposób: jeśli na zdjęciu dominuje np. granatowy odcień, to właśnie na taki kolor zostanie zmienione tło. Na razie, oprócz standardowego błękitu, wiadomo o trzech innych barwach: zielony, czerwony oraz granatowy.

Facebook is working on adaptive color background for profile view

Found 10 days ago and still waiting for comments from Facebook pic.twitter.com/nRmBcE4vun

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 20, 2020

Obecnie możemy zmienić barwę całej witryny jedynie na czarny kolor. W przyszłości nowe odcienie danego konta będą mogli zobaczyć internauci wchodzący na konkretny profil. Na razie nie wiadomo czy i kiedy nowa funkcja będzie dostępna dla wszystkich użytkowników strony. Jedno jest jednak pewne, jeśli zostanie przekazana do ogólnego użytku, to niebieski kolor może już nie być znakiem rozpoznawczym serwisu.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Robert Katzki/Unsplash

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak koronawirus zmienia wzorce wyszukiwań i budżety reklamowe w Google Ads?
Jak polskie marki działają na TikToku?

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow