Przedstawiciele jednego z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych chcą wesprzeć przedsiębiorstwa mające konto na ich portalu. Postanowili udostępnić nowe szablony postów, które mają za zadanie ułatwić organizacjom komunikację z klientami, a także zarządzanie profilem. Opcja jest szczególnie pomocna w dokonywaniu zakupów za pośrednictwem Facebooka.
Dzięki nowej funkcji osoby zarządzające kontem mogą wykorzystać wzory postów na Facebooku i Instagramie w pięciu kategoriach: składanie zamówień, kup online, uzyskiwanie pomocy, sprzedawaj karty podarunkowe oraz okaż wdzięczność. W każdej z nich znajdziemy wskazówki, w jaki sposób możemy wykorzystać daną opcję, aby sprawniej i efektywniej zarządzać swoim kontem. Ponadto, we wszystkich zakładkach znajdziemy również instrukcję, dotyczącą organizacji transmisji na żywo.

Aby pobrać konkretny szablon, należy wejść na stronę Facebooka i wybrać odpowiedni wzór. Posty mogą być udostępniane zarówno w języku angielskim, jak i polskim. Co więcej, administratorzy medium udostępnili gotowy zbiór automatycznych odpowiedzi, które można dostosować do specyfiki swoich działań. Ta funkcja jest szczególnie przydatna, gdy klient potrzebuje wsparcia w czasie, gdy firma nie pracuje.

Nowa usługa może stać się realnym wsparciem dla firm prowadzących sprzedaż na portalu. Dzięki najnowszym szablonom wiele organizacji może uniknąć kryzysu finansowego, który jest szczególnie obecny w czasach pandemii koronawirusa. Czas pokaże, czy właściciele przedsiębiorstw zdecydują się skorzystać z oferty Facebooka, i w jakim stopniu nowa opcja realnie pomoże markom.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Erik Mclean/Unsplash
Komentarze: brak