site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook pomaga firmom w czasie pandemii
17.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook pomaga firmom w czasie pandemii

erik-mclean-Z41_IZ6Ctis-unsplash

Przedstawiciele jednego z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych chcą wesprzeć przedsiębiorstwa mające konto na ich portalu. Postanowili udostępnić nowe szablony postów, które mają za zadanie ułatwić organizacjom komunikację z klientami, a także zarządzanie profilem. Opcja jest szczególnie pomocna w dokonywaniu zakupów za pośrednictwem Facebooka.

Dzięki nowej funkcji osoby zarządzające kontem mogą wykorzystać wzory postów na Facebooku i Instagramie w pięciu kategoriach: składanie zamówień, kup online, uzyskiwanie pomocy, sprzedawaj karty podarunkowe oraz okaż wdzięczność. W każdej z nich znajdziemy wskazówki, w jaki sposób możemy wykorzystać daną opcję, aby sprawniej i efektywniej zarządzać swoim kontem. Ponadto, we wszystkich zakładkach znajdziemy również instrukcję, dotyczącą organizacji transmisji na żywo.

źródło: socialmediatoday.com

Aby pobrać konkretny szablon, należy wejść na stronę Facebooka i wybrać odpowiedni wzór. Posty mogą być udostępniane zarówno w języku angielskim, jak i polskim. Co więcej, administratorzy medium udostępnili gotowy zbiór automatycznych odpowiedzi, które można dostosować do specyfiki swoich działań. Ta funkcja jest szczególnie przydatna, gdy klient potrzebuje wsparcia w czasie, gdy firma nie pracuje.

źródło: facebook.com/business/

Nowa usługa może stać się realnym wsparciem dla firm prowadzących sprzedaż na portalu. Dzięki najnowszym szablonom wiele organizacji może uniknąć kryzysu finansowego, który jest szczególnie obecny w czasach pandemii koronawirusa. Czas pokaże, czy właściciele przedsiębiorstw zdecydują się skorzystać z oferty Facebooka, i w jakim stopniu nowa opcja realnie pomoże markom.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Erik Mclean/Unsplash

Facebook koronawirus nowy format

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNajnowsza kampania Mobile Vikings – MATCH
#Piekłokobiet, czyli walka o prawo wyboru znów aktualna

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • freestocks-I_pOqP6kCOI-unsplash
    Cyberataki na konta Facebook Business kosztują ofiary setki tysięcy dolarów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow